Bety imi va platii pentru tot. Chiar daca este ea mai răutăciosoasa nu mi-am puput imagina ca este in stare sa faca asemenea lucruri. Dupa ce ca știe ca parintii mei au murit ea ma face sa sufăr din iubire. Pe Seb... Pe Seb nu pot sa mi-l scot din cap... Simt ca singura voce care imi poate spune un sincer te iubesc este cea al lui Josh dar Seb... Nu stiu, sunt confuza rau...
Pov. Seb:
Multi poate ma credeti un ipocrit dar nu judecați o carte dupa coperta. Nu am vrut sa-i fac nici un rau Tinei, ba chiar cred ca e o fata extraordinara,nu ca celelalte cu care am fost dea-lungul timpului. M-am transformat intr-un monstru la propiu, dar nu am fost asa. Stiu ca am facut multe păcate in viata si multe si-au pierdut inocenta si virginitatea din cauza mea dar tot ce vreau este sa fiu impreuna cu Averry,iubirea mea din clasa a-3-a. Multe mi-au promis ca o vor convinge pe Averry sa imi dea o șansa dar in zadar. Acum ma simt ca cel mai mare naspet din lume si imi pare rau ca am facut-o pe Tina sa isi creeze iluzi cu mine.De acum, încerc sa o uit si nu o mai bag in seama de parca nu ar exista...Vb. Tina:
Ma duc in camera mea si o vad pe Bety care crapă usa având o fata inofensiva. Se pune pe patul meu in timp ce eu stau ghemuită, ferita de razele luminii la apunerea soarelui imi spune cu o voce posomorata:
- Imi pare rau ca nu a mers relația intre tine si Seb...
- Iti pare rau? Tu nu esti normala? Crezi ca Seb nu mi-a zis ce s-a întâmplat?
- Uite,Tina, nu te alarma asa! Coboară tonul in fata mea!
- De ce? De ce tocmai eu? Cu ce ți-am gresit? Seb... Seb de ce el? De ce sufăr?
Apoi pe fata lui Bety se putea observa o satisfacție. Nu mai pot continua... Fugii in dressing si ma îmbrăcai intr-o rochie scurta rosiatica. Imi luai niște sandale, o geanta si imi stresai lacrimile căzute pe obraji. Bob vine noaptea de la o petrecere asa ca nimeni nu poate sa imi interzică nimic. Deschid repede liftul dar Bety pune piciorul oprind liftul caci avea senzor si imi zice :
- Unde pleci asa grabita, fetițo?
- Blec la singura persoana care poate sa imi spune ,, Te iubesc " ok?
Apoi isi trasa piciorul strigând in gura mare „ Te iubesc! ". Plec, plec din acest loc mizerabil unde ma simt a nimănui. Tot ce vreau eu e sa fiu in brațele lui asa ca il sun...
Dialog telefonic:
- Josh?
- Tina, de ce suni la ora asta? Sti ca mâine avem de prezentat proiectul!
- Stiu, Josh dar chiar vreau sa ne vedem! Te iubesc!
Apoi din telefon se putea auzi un oftat încet si lung. Stiu ca cedează cand ii spun asta dar nu si acum caci răspunsul lui e rece:
- Tina, nu te mai juca cu sentimentele mele, ok? M-ai rănit destul!
- Josh, am gresit! Tu esti singura persoana care imi poate aduce fericirea! Nu vreau sa ne îndepărtăm!
- Nu... Nu stiu ce sa zic.
- Hai sa ne întâlnim la poarta școlii! Vreau sa iti vorbesc !
Apoi imi închisă telefonul. Daca si el ma lasa, atunci chiar ca nu mai am pic de fericire in mine. Ma doare foarte rau faptul ca toti imi intorc spatele. Ma simt rau ca m-am jucat cu sentimentele lui Josh. El nu ma merita! Acum stiu cum e sa stai in pielea lui Seb. Sa simți ca o persoana frumoasa,inteligenta si extraordinara te respecta si te iubește dar o refuzi caci sti ca nu o meriți. Imi pierd speranța dar dintr-o data primesc un sms. Sms-ul era de la Josh in care spune ca vine in 15 minute. Simt ca mor! Nu stiu ce sa ii spun cand il întâlnesc. Simt cum inima vrea sa imi sara din gat. Acum, cred ca Josh e baiatul pe care il iubesc...
Trecură 20 de minute si Josh nu mai venii. Probabil întârzie. Il vad, parul lui roșcat ca focul se observa prin întuneric. Imediat ce il vad asa cum trebuie il strâng la piept. In brațele lui simt iubire. Chiar daca pare un baiat puternic el este sensibil, foarte sensibil. Nu ma pot abține si il sarut ușor pe pe obraz. Mâinile lui imi mângâie obrajii si imi îndreaptă buzele spre ale lui. Nu imi vine sa cred ca toate astea se intampla fara a ne spune nimic. Liniștea parca fu sparta caci gemetul lui de plăcere imi făcea inima sa se rupă in doua. Sărutul acela, pasional, imi aminti de săruturile cu Seb si uite ca pomenești de el si imi apare in fata ochilor o silueta asemănătoare cu al lui, stand pe o banca.Imediat ce ii vad fata imi despart buzele de ale lui Josh si alerg către silueta. Seb,Seb era acolo, pe o banca singur si cu ochii înlăcrimati jucându-se cu sapca pe care o ținea in mana. Nu ii zic nimic dar ma uit putin timp la fata aia, nevinovata. Ceva i s-a întâmplat grav si trebuie sa stiu. Sincer încă ceva ma atrage, simt o conexiune intre noi doi pe care nu pot sa o tratez cu indiferenta. Cand ii aud gemetele triste incep sa imi dea cateva lacrimi. Ma apropi din ce in ce mai tare si cand sa ma așez pe banca Josh ma lua de mana si plecarăm. Acum, ca sunt impreuna cu Josh trebuie sa uit definitiv de Seb chiar daca, daca ma doare.
CITEȘTI
Fata de la țara V.S. Fata de la oras +14
Roman pour AdolescentsTina, o puștoaica de 17 ani este invitata la singura ei prietena, Bety care s-a mutat de un timp in New York deoarece tatal ei a fost promovat de către șeful sau si pana la urma acesta ajunge unde si-a propus. Ei locuiesc intr-un apartament de lux e...