12. Vrah!

354 27 25
                                    

Sherlockův pohled

Otevřel jsem dveře Andersonova bytu. Proel jsem tichou chodbou do jeho obýváku, nebo alespoň tak to vypadalo.

"Andersone?"

Není tady. Musí být někde jinde. Otočil jsem se a chtěl jsem jít pryč, kdy mě někdo zezadu chytil a zacpal mi pusu. "Dva jedna, génius prohrává!" řekl nadeně Anderson. "Jak se ti líbilo vidět Johna umírat? Od tý doby, co jsem ho zabil jsem tě neviděl, tak jsem se tě nemohl zeptat."

Nahmatal jsem zbraň a nenápadně jsem ji vzal.

"Jak jsi na mě vůbec přiel?"

Rychle jsem se mu vytrhl a namířil jsem na něj. "Motiv. Jako jediný jsi věděl, e John bude na tom vyhláení a zároveň jsi měl motiv. Chtěl jsi ublíit mě."

Anderson na mě také zamířil zbraní. "Pletl ses do práce, která nebyla tvoje, choval ses, jako kdybys věděl vechno a manipuloval jsi se vemi okolo, jako kdyby to byli pouzí pěáci! Jasně e tě chci zničit!"

"Proto jsi začal hrát ravou dámu."

"Molly."

Nechápal jsem co tím myslí.

"Myslí, e jsem v tom jel sám?"

"Mary," pochopil jsem.

"Přidala se krátce po příjezdu ze Skotska. Mimochodem, za takový dvě minuty nechá vybuchnout bombu u Molly v práci."

Teď je prakticky nemoné dostat se za dvě minuty k Molly a jetě ji odtamtud dostat, zavolat teď nemůu, jeliko by mě nenechal, to si dovolí akorát Moriarty.

Vystřelil jsem, jeliko teď je to má jediná monost. Trefil jsem se Andersonovi přímo do hrudníku. Anderson klesl na zem a chytl se za postiené místo. Má asi posledních pět vteřin ivota.

Rychle jsem se otočil a měl namířeno pryč, abych zavolal Molly a Lestradovi. Vzal jsem z kapsi kabátu mobil a chtěl je varovat.

Chodbou Andersonova bytu se ozval dalí výstřel. Ucítil jsem pulzující bolest zezadu na hlavě. Otočil jsem se na Andersona. Leel na zemi, s mrtvýma očima a zbraní v ruce. Alespoň e jsem zabil Johnova vraha.

Pak byla vude jen tma. Cítil jsem, jak jsem dopadl na zem, kdy mi nejen nohy, ale kadý sval v těle vypověděl slubu. Vude bylo ticho - absolutní ticho, neruené hodinami, auty pod okny, kroky cizích lidí. Je to jiné je bezvědomí Taková je smrt?

+ + +

Gregův pohled

Ve stejný čas jsme dostali dvě zprávy. Nějaká sousedka zaslechla výstřeli v Andersonově bytě a z St. Bartholomew's hospital. Já jsem jel do nemocnice, protoe tam pracuje Molly, navíc by tam mohl být i Sherlock.

Kdy jsem přijel, celá nemocnice leela v troskách. Molly by neměla ádnou anci.

Mezitím, co jsme čekali, a přijedou psovodi, aby nali těla mi volala Donovanová, e v tom bytě nali mrtvýho Sherlocka a Andersona.

Sherlock: Mrtvý BlogerKde žijí příběhy. Začni objevovat