Een koppel ?

277 12 0
                                    

En plannetje gelukt ? Vroeg brandon aan Mila. "Ja" zei Mila superblij we zijn een koppeltje, dankje voor alles! Dat doe ik graag voor je meende Brandon. Ik ga nu naar het DAM , het aan de rest vertellen. Eens aangekomen in het DAM stormden de bevers naar Mila "jij en Jonas zijn een koppel!" Riepen ze in koor. Mila kon niet anders dat bekennen. We weten het van Jonas zei Charlie ik heb hem uitgehoord tot op het bot giechelde ze. Toen ging de bel "RING RING" alle leerlingen liepen de klassen binnen. Charlie en Jimmy hadden samen acteerles ze moesten samen Roodkapje naspelen Jimmy was de wolf en Charlie was Roodkapje zelf. Ze hadden de vorige dag afgesproken dat Charlie minder over Robin zal praten uit respect voor Jimmy en dat ze wel beste vrienden zouden blijven. De les was héél leuk. Terwijl had Jonas muziek en Alex en Mila hadden dans. Mila danste met Brandon hun HIP-HOP act de juf was enthousiast.Als alle lessen gedaan waren spraken ze samen af in de verboden vleugel gelukkig moesten ze dat niet meer stiekem te doen want nu mocht het iedereen wist dat ze echte helden waren. Ze repeteerden vooral het liedje "de film van ons leven" omdat Jonas en Mila nu een koppel waren en ze dan altijd zo verliefd naar elkaar kijken. Charlie keek tijdens dat lied de hele tijd naar Jimmy en ze had eigenlijk ook wel gevoelens voor Jimmy ze dacht eerst dat die puppy opgestuurd was door Robin maar het was niet van Robin Maar van Jimmy en daarbij heeft Robin haar in de steek gelaten toen hij verhuisde dat zou Jimmy nooit doen. Ze wist niet wat ze moest doen. Ze mistte Robin eigenlijk ook wel maar Jimmy is zo lief voor haar...

" jila forever togheter "Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu