Kapitola 2

221 8 0
                                    

Agáto dělej vystup křičel na ni Tedros.Nech mě napokoji.Chceš mě komandovat hned co přijedeme křičela zas ona na něj.Sofie zakřičela když ji uviděla. Jsem moc ráda že tě zase vidím řekla Sofie. Obě si padly kolem ramen. Páni Sofie řád tě vidím uklonil se jí svorně Tedros.Sofie se trochu začervenala.

Po dlouhém obědě. Se Sofii udělali špatně takže šla do pokoje.

Mám je moc ráda řekla Sofie. Ale ve nitru duše viděla jak moc touží po lásce, která bude vypadat jako ta jejich. Viděla je jak se drží u kamen za ruce jak si hledějí toho druhého. Také zatoužila po takové lásce. A věděla kdo jí tu lásku mohl dát. Už to nebyl Tedros.Rafal zašeptala. Jen on jí tu lásku může dát. Přeju si aby se vrátil zašeptala. Přeju si. Rafal se nad ní zjevil. Začala hrozně křičet ale za chvíli přestala.Agáta s Tedrosem to slyšeli a hned jí běželi na proti jenže dveře se zavřeli a oni nemohli dovnitř. Co tady děláš zašeptala Sofie.Polib mě a budu tady s tebou řekl Rafal.Nejdřív si říkala že nemůže, ale byla to jediná naděje.Pritiskla svoje rty na jeho a rázem jako kdyby nikdy neumřel.Láska zla je zpět.

Sofie otevři křičela Agáta. To vyřeší Excalibrus.Tedros vzal meč a sekl do dveří ty se otevřeli a.... Oba skameněli. Před nimi stál školník se svou královnou. Promiň Agí já musela. Nechci zkončit jako páté kolo u vozu.Odpusťte mi to řekla Sofie.Sofie ty jsi hodná a neskončíš jako páté kolo u vozu. Jen to vrať prosila Agáta.On není tvoje pravá láska říkal Tedros. Prosím vrať to. Ona si už vybrala a myslím že už musíte jít křičel Rafal. Jedním kouzlem poslal Agátu s Tedrosem zpátky na Kamelot. Sofie se jen dívala jak její přátelé mizí v mlze. Fabulář zase začal psát a jako mávnutím kouzelného proutku vymazal to tajemné slovo KONEC.Sofie se mu schovala do náručí. Pojď královno naše říše nás očekává.

Škola dobra a zla po navěky Kde žijí příběhy. Začni objevovat