BÖLÜM 1: İçi gökyüzü olan çocuklar.

727 96 42
                                    

"Eğer saçma bir şekilde birden ortaya çıkan aşkların olduğu bir kitap arıyorsanız yanlış yerdesiniz. Burası dostluğun ve umutların konuştuğu satırlar."

~

Hayaller ötesi için vardır.. Umutlar yeşermek için. Güzel günler olması gerekmez gülmek için. Sadece hayal kurmak yetmez.

Unutma! Umutsuz insanın hayatı ölü bir ceset kadar değersizdir.

Bir güne daha uyandık bu sabah. Tanımadığımız bir dünyaya açtık gözlerimizi tekrar.

Genç adam kahvesini avuçlarının içine aldı. Ellerini ısıtan kahveden bir yudum aldıktan sonra içini ısıtmasının rahatlığıyla koltuğa yaslandı.

Ayaklarını sehpaya koyduktan sonra televizyonu açtı. Yaklaşık iki saat sonra antrenman yokmuş gibi rahatça televizyonunu seyretti.
Bir süre televizyon seyretti. Ardından boş bardağı eline aldıktan sonra mutfağa ilerledi.

Tezgahın üstüne bardağı koyduktan sonra odasına ilerledi. Eşofmanlarını giydikden sonra spor çantasına formasını ve ayakkabısını koydu.

Islık çalarak adımlarını hızlandırdı. Aynaya saçlarını bakmak için gittiğinde saçlarını biraz dağıttıktan sonra çıktı.
Dağınık saç tercihiydi.

Arabasının anahtarını cebinden çıkardı. Kapıyı açtıkdan sonra adını duydu.

"Kuzey!" gelen sesin tarafına bakışlarını çevirdikten sonra yan komşusu bitanecik Güliz Teyze'si olduğunu gördü.

"Yettim Güliz'im" dedi ve ellerinden poşetleri aldı.

"Saolasın oğul. İyi çocuksun yakışıklı çocuksun. Ama diyorum ki çocukların artık koşsun benim yardımıma." diye evlilik konusunu açan teyzesine sadece küçük bir tebessüm ile karşılık verdi.

"Atremana mı oğul?" demesiyle Kuzey kahkahasını daha fazla tutamayıp krize girdi.

Her zaman antrenman kelimesine atreman demesine alışmıştı artık. Yalan yok. Hoşuna da gidiyordu Kuzey'in.

"Evet Güliz'im atremana gidiyorum."

"Aman canım. Neyse ne ! Antreman mıdır mantırenman mıdır neyse!"

"Mantırenman dedin de mantı canım çekti be Güliz'im. Mantı yap bana." diye çocuk taklidi yaptı.

Güliz Teyze kahkaha attı.

"Bin yaşa emi! Yürü geveze!" diye kızdı Güliz Teyze. Kızamamıştı ama.

"Yapacak mısın ?" diye sırıtarak gözlerinin içine baktı.

"Bırak hadi poşetleri." diye geçiştirdi.

Kuzey hayal kırıklığı ile poşetlerdi bırakıp arkasını döndükten sonra Güliz teyze seslendi.

"Yoğurtlu mu istersin ?" demesiyle Kuzey arkasını dönüp sırıtarak "Evet" Dedi.

"İyi, akşama gelde yiyelim."

Genç adam yavaş adımlarla arabasına ilerledi.
Ardından antrenman yerine doğru yol aldı.

***

Atılan basket ile tatmin olmuşcasına gülümsedi Kuzey. Ardından ilk yarının bitmesi ile soyunma odasına ilerledi.
Havlu ile kurulandıkdan sonra dolabın yanındaki puf koltuğa attı kendini.

Hayalin Ötesinde Saklı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin