2-ŞAŞKINLIK

63 4 3
                                    

Kendini yatağında buldu . Yaşananların gerçek olup olmadığını anlamak için aynaya gitti. Olamaz diye düşündü.

Koyu renk saç yerine sarı saç

Kahverengi göz yerine gök mavisi gözler. En önemlisi artık çilleri ve sivilceleri de yoktu.

Aklına aniden bir şey geldi. Fotoğrafları.

Ya orda eski ben bulunuyorsa diye bütün fotoğraflarını gözden geçirdi.

Hepsinde de yeni hali vardı . Hatta bebeklik fotoğrafları bile değişmişti.

Susadığını fark ederek mutfağa gitti.Annesi ona normal bir günaydın dedikten sonra hiçbir şey olmamış gibi kahvaltıyı hazırlamaya devam etti.

Rüya annesinde bir şeyleri farklı buldu ama tam olarak ne olduğunu kestiremedi. Evde de bir şeyler ona farklı geliyordu bir şeyler eksik gibiydi ama ne olduğunu anlayamıyordu. Birden gözü duvardaki saate kaydı. Saat 7.30 du. Ama onun 07.45 te okulda olması gerekiyordu. 15 Dakikada da yetişmesi imkansızdı. Yine de şansını denemeye karar vererek koşarak hazırlanmaya gitti.

Minibüse bindiğinde birinci dersin yarısını çoktan kaçırmıştı. O yüzden acele etmemeye karar verdi. Canı biraz temiz hava almak istediği için yolun tarısında indi ve yürümeye başladı. Açıkçası dün olanlara hala inanamıyordu.  Düne kadar bunların sadece filmlerde ve kitaplarda olabileceğini düşünürdü.Olanları aklı hala almasa da biraz da olsa hazmetmeyi başarabilmişti. Ya da o öyle sanıyordu.

O an aklına bir soru düştü. ' Ben tek miyim ? Başka benim gibileri var mı ?'

Acaba okulun en popüleri Yasemin de eskiden çirkin miydi diye düşünmeye başladı. Acaba onun değişimini fark edebilen istisna kişiler olacak mıydı ? -filmlerde hep böyle şeyler olurdu. Onun yaşadıklarının da filmden farkı yoktu zaten -  aklında bu sorularla doluyken çevreye bakmayı akıl etti. Ve gelen geçen oğlanların ona baktıklarını fark etti. Bu da güzel olmanın bir getirisi miydi acaba ? Yoksa götürüsü müydü ?

Yine dalıp gittiğini fark etti. Sabahtan beri çok fazla dalmaya başlamıştı. Tam okulun kapısına varmışken içinden bir ses okula girmemesi , ilerdeki ara sokağa gitmesini söyledi. Önce iç sesi dinlemeyip okula girse de dayanamayıp oraya bir bakmaya karar verdi.Ara sokağa vardığında karşı taraftan daha birinin sokağa girdiğini fark etti. Siyah saçları ve beyaz renkli bir teni vardı. Çocuğun hoş olduğunu düşündü. Bir yerden ona tanıdık geliyordu ama bir türlü çıkaramıyırdu. Saçlarını o geriye atış şekli çok tanıdık geliyordu. Tekrar okula dönmeye karar verdi. Ama ayakları ona itaat etmiyordu. Çocuğa doğru gitmeye başladı. Tam çocuğun karşısına geldiği sırada ayağını burktu ve düştü. Çocuk kibarlık ederek onun kalkmasına yardım etti. Ayağının iyi olup olmadığını sordu. Ama Rüya şaşkınlıktan cevap veremedi . Olduğu yerde kalakalmıştı.

"Özgür ? "

"Rüya ? Aman tanrım !"

Özgür bilincini kaybetti ve bayıldı. Rüya da şaşkınlığını üstünden atmasıyla beraber burkulmuş bacağı yüzünden olabildiğince hızlı bir biçimde okula doğru koşmaya başladı.

3.bölümün bir kısmını yazdım şimdiden 2 den daha uzun oldu . bitirince yayınlamayı düşünüyorum . sınavlarım başlıyor uzun süre giremeyebilirim . :(

BEDEL(başarısız deneme)Where stories live. Discover now