HAYALET

47 8 5
                                    

Okula vardığında nefes nefese kalmıştı. Fakat vakit kaybetmemek için mola vermedi ve revirdeki hemşirenin yanına gitti.Hemşireye durumu anlattığında hemşire okulun dışında olan olaylar beni ilgilendirmez diyerek Özgür le ilgilenmeyeceğini belirtti. Ayrıca Rüya yı bu saatte neden sınıfta olmadığı için sıkı bir sorguya çekti. Müdür yardımcısından geç kağıdı almaya gönderdi. Rüya , Özgür ün durumunu müdür yardımcısına da anlatmaya çalıştı fakat o da hemşireyle aynı mazeretten dolayı isteğini kabul etmedi. Geç kağıdını eline verip yanına da nöbetçi öğretmeni katıp doğruca sınıfına gönderdi. Rüya sınıfa girdiğinde bütün bakışlar ona yöneldi. Dersin bitmesine 1 dakika vardı ve öğretmen yoklamayı alıyordu. Öğretmen öğrencilere Özgür ün nerede olduğunu sordu . Kimseden ses çıkmadı . Rüya söz alıp anlattığı halde öğretmen onu görmemezlikten geldi. Derken zil çaldı.

Rüya doğruca Özgür ün bulunduğu ara sokağa gitti. Onu yeni yeni kendine gelirken buldu. Kalkamıyordu . Düştüğünde ayağına bir şey olmuş olmalıydı. Özgür ün kolunu omzuna atarak okula doğru götürmeye başladı.

Her adımda daha fazla inliyordu. Sonunda yürüyemez hale geldi ve ambulans çağırmaya karar verdiler. Neyse ki Özgür ün tekefonu yanındaydı. 112 yi aradıklarında çıkan kadın daha çocuk olduğu için Rüya nın kendisiyle dalga geçtiğini sanıp önce inanmadı. Sonra daha da şiddetlenen Özgür ün inlemelerini duyunca gönülsüzce de olsa bir ambulans göndermeye karar verdi.

Ambulans geldiğinde Özgür ün ailesini aradılar. Ama Rüya nın gelmesine izin vermediler. Rüya da okula dönmek zorunda kaldı ders yine başlamıştı ve yine geç kalmıştı. Müdür yardımcısı bir günde iki kez olmaz diyerek geç kağıdı vermedi ve Rüya günün kalanında yok yazılmak zorunda kaldı.

••••••••••

Eve vardığında kendini hiç iyi hissetmiyordu. Bugün ona adeta bir hayaletmiş gibi davranmışlardı. Kimse onu tınlamamıştı. İçinde bir yerlerde bunun nedenini biliyor olsa da henüz kendine itiraf edecek kadar kendini cesur hissetmiyordu. Kabul etmek istemiyordu. Ama sonunda direnecek gücü kalmayınca itiraf etmek zorunda kaldı .

BURASI 3 ÜN BİR KISMI 20 KUSÜR OKUNMAYI GÖRÜNCE DAYANAMADIM YAYINLADIM . İLK YORUMU ATAN BERDUYGUL E ÇOK TŞK :D DÜŞÜNCELERİNİZİ BELİRTMEKTEN SAKIN ÇEKİNMEYİN . VOTE İÇİN DE ÇOK TŞK . BU BÖLÜM GENELDE BAŞTA OLURDU AMA BEN FARKLIYIM . :D

Aklına önceki gün yaşadığı o garip olay geldi . Değişmesini  sağlayan adamın söyledikleri geldi . "Hiçbir şey karşılıksız değildir." Bu sözlerle yaşadıkları arasında bir bağlantı kurmak istemiyordu. Yine O nun söyledikleri geldi aklına . Acaba bedel derken neyi kast ediyordu ? Bu yaşadıklarını mı ? Büyük ihtimalle . Peki bu kadarı yetecek miydi ? Hiç sanmıyordu. Daha nelet yapacaktı ? Hiçbir fikri yoktu. Bunları kendsi istemişti. O zaman neden acı çekiyordu ki ? Bunları düşünürken uyuyakaldı. Uyandığında gecenin üçüydü.Onu uyandıran şeyin ne olduğunu merak etti. Etrafı dikkatle dinleyince mutfaktaki eski buz dolabının çok fazla çıkan sesinin artık duyulamadığını fark etti. Odasındaki saatin de her zamanki tik takları artık duyulmuyordu. Korku filmlerindeki gibi bir sahne uaşadığını fark ederek durumun ironisine tebessüm etti. O filmlerdeki kız gibi yapmamaya karar vererek gözlerini yumdu ve tekrar uyumaya çalıştı. Ama başaramadı. Merakına yenik düşüp son birkaç günde olanlar gerçek miydi diye aynaya bakmaya gitti.'Evet 'diye düşündü. 'Onların hepsi gerçekti. 'Derken ayna buğulanmaya başladı. Ne olduğu önce belli olmasa da sonra etrafı mor sisle çevrili beyaz mermerden bir basamak belirdi. Bir anlık tereddütten sonra merdivene sağ ayağını attı. Sağlam olduğunu fatk edince diğer ayağını da attı. Ve arkasındaki odasının görüntüsü kayboldu.Ve önünde yeni bir basamak belirdi. Her yeni basamakta bir öncekç basamak kayboluyor ve yeni bir basamak beliriyordu. Aynı zamanda her yeni basamakla birlikte eski görüntüsüne daha çok benziyordu.Bir süre sonra tamamen kendisi olunca iki yanında aynalar belirmeye başladı. Her aynada farklı bir görüntüsünü görüyordu. Birinde sarı uzun saçlı , küçük burunlu,ve ela gözlü halini gördü. Sanki boyu da hafiften uzamıştı. Sol tarafına döndüğündeyse tamamen farklı bir görüntüyle karşılaştı. Orda ise siyah saçlı ,siyah gözlü, kıpkırmızı dolgun dudaklı halini gördü. Burda da çok güzel görünüyordu. Ama sanki değişik bir şeyler vardı. Burda yüzünde şeytani bir sırıtış varken diğerindeyse masun bir gülümseme vardı. Sanki birbirlerinin tam zıddıydılar. Her basamakta bu görüntünün bir benzeri vardı. Nihayet bu merdiven son bulduğunda karşısına bir ayna çıktı ve orda gerçek Rüya yı gördü. Kendisi bu sefer gözüne biraz farklı görünmüştü sanki . Herşey aynı olduğu halde farklı olan bir şeyler vardı sanki. Ama bu Farklılığın iyi mi kötü mü olduğunu tam olarak anlayamadı.O sırada zihninden bir ses 'Bilemem.'

Diye cevap verdi. Rüya önce ne olduğunu anlayamadı. Sonra da anlayamadı. Çünkü ne olduğunu bilmiyordu. Çok fazla saçmaladığını düşündü. O önceki düşüncelerini duyduysa bunları da duymuş olmalıydı. Neyse bu sefer cevap vermedi de kötü duruma düşmekten kurtuldu. Zihninden 'Beni niye buraya getirdiniz.?'diye sordu. Ses :

'Senin Dohara yla iş birliği yağtığını duydum. Doğru mu?' Rüya önce Dohara nın kim olduğunu düşünse de sonradan dank etti. Dohara ona yeni dış görünüş verendi. Ses :

Öncelikle kendimi tanıtmadığım için senden özür dilemek istiyorum. Son zamanlarda hiç istemesem de aşağılık Dohara ya benzemeye başladım. Ben

Santonia Gregor Fanchia . Ama bana Santa veya Efendi diye hitap edebilirsin. Seni neden çağırdığıma gelince , Dohara gibi bir pislikle çalıştığını öğrendim ve bu batağa iyice saplanmadan önce seni uyarmak istedim.

Kalanını da yazmıştım ama kardeşim sildi . Çok üzgünüm . :((

Evdeki internet de gitti okuldaki çok yavaş şimdi bir tanıdığımın internetine bağlıyım .

yorum ve votelerinizi bekliyorum

BEDEL(başarısız deneme)Where stories live. Discover now