Burada Neler Oluyor ?

14 3 0
                                    

Gözünü açtı ve kapadı . Sabah olmuştu . Çok şaşırmıştı . Bir anda nasıl gerçekleşebilirdi ki böyle bir durum ? Kendini bir evde buldu . Saat altı - yedi civarıydı .
Ev sıcaktı . Nem kokmuyordu . Karanlığın aksine ev aydınlıktı . Ayağa kalktı . Cama baktı . Dışarıda arabalar , insanlar vardı . Uzun bir süreden sonra böyle bir manzara karşısında şaşırmıştı. Hemen karşısında duran boy aynasına baktı . Üstünde pjamalar yoktu . Ariana , ter kokan kıyafetlerini üzerinde göremeyince neler olduğunu merak etmişti . Kim değişmişti ki üstünü ? Nerden çıkmıştı bu kıyafetler ? Uykuya daldığı sıralar başına darbe aldı sanırsa . Başında sargı bezi vardı . Hep kan duruyordu . Ne olduğunu , birinin artık Arianaya anlatması gerekiyordu . O sırada içerden bir ayak sesi geldi . Ariana hemen kapının arkasına saklandı ve sakince bekledi . O sırada kapı açıldı ve kapıyı açan kişi yavaş yavaş odanın içine doğru girmeye başladı . Ariana sessizce odaya tamamen girmesini bekledi .
Adam , Arianayı yatakta göremeyince etrafa bakındı ve kapının arkasında saçlarını gördü . Yavaşça kapıyı çekti , masmavi gözleriyle birbirlerine baktılar .
Adam , bir anda ağlamaya başladı . Ariana şaşırmıştı . Adamın yüzünü elleriyle çevreliyerek okşadı ...

Yalnız KöşeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin