2 Yıl sonra
" Hepinize bu güzel gece için teşekkür ediyorum millet! " atılan çığlıkların kulak zarımı zedelediğini düşünüyorum . "Tekrar görüşmek üzere Chicago , sizi seviyorum . " Gerçekten çılgın hayranlarım vardı ve bu gece ünümün gerçektende heryerde tanındığını anladım . 61.5K Kapasiteli Stadyumun belirli bir kısmı benim sahnem için ayrıldığı için geriye kalan 45.5K Koltuklar ve sahanın içi tamamen dopdoluydu. Ve gerçekten bu konserden inanılmaz keyif almıştım .
Şimdi ORD havalimanına doğru gidiyoruz , arabayı şoförüm Cihan kullanıyordu arkadanda Okan farklı bir araba ile bizi takip ediyordu . Okan benim korumam oluyor . Bunu hayranlar biraz garipseyebiliyor ama lütfen milyonlarca kişinin size sarılmak için üzerinize doğru koştuğunu düşünün muhtemelen beni parçalara ayırana kadar mıncıklarlardı herhalde . Birde çekemeyen ezikler var tabi , korktuğumdan değil , hepsi ile ilgilenecek kapasitede birisiyim . Çünkü ben Eren Akın'ım bilmem anlatabildim mi .
Havaalanına vardığımızda , bize ayrılan özel kısımdan girdik . Havaalanı girişinde en az 200 hayranım vardı . Ne ara konserden çıkıp geldiler ? İnanılır gibi değil onlara bayılıyorum, çünkü onlarda en az benim kadar deli .
Uçağıma biner binmez kendimi hemen yatağa attım , yorulmuştum . Gözlerimi açtığımda çoktan Londra'ya varmış olduğumuzu fark ettim. Kafamı yastığa koyar koymaz uykuya dalmışım.Yatağımdan doğruldum , ana bölmede kahvaltım hazırdı , ah tanrım nasılda acıkmışım .
Okan , jetin başında bekliyordu , uykumun bölünmesinden kesinlikle hoşlanmazdım oda beni uyandırmaması gerektiğini biliyordu , o yüzden tüm gün uyanmamı bekliyordu .
Kahvemi yudumlarken o esnada telefonuma baktım , 86Cevapsız arama , +99Sms ve +99Wp +99 Twitter bildirimi vardı .
Kimlerin aradığına göz gezdirdim ;
Mom ( 2 )
Orkun ( 4 )
Alara ( 27 )
Cenk ( 12 )
Su ( 11 )
Bilinmeyen Numara ( 30 )Ah , numaramı tekrar değiştirmem gerekicek anlaşılan . Wp 'ye girip sadece anneme iyi olduğunu yazıp diğer mesajlara bakmadan kapattım . Genellikle diğer mesajlar gecelik ilişki yaşadığım kızların , inanılmaz derecede boğucu mesajlarıydı. Tabi övgü mesajlarıda çok geliyordu , gerçekten o kadar güzel mesajlar vardıki . Onunla beraber kötü mesajlarda oluyordu ama onları sikime takmıyordum .
Telefonumu cebime attım ve jetten indim Okan ve Cihan la günaydın merasimlerini yapıp arabaya yöneldim . Cihan'a Londraki evime götürmesini istedim .
Evin kapısında Suziş beni güler yüzle karşıladı , sarılıp öpüştükten sonra içeri geçtim . Suziş her sabah evime gelip evin temizliğini ve kendine ait o leziz yemeklerini yapıp evine giderdi . Onu bir çalışan olarak görmüyordum. O ailemden birisi gibiydi .
Üstümdekilerden kurtulup kendimi soğuk duşun altına attım . Bedenimin her köşesine buz gibi su işlediğinde vücudumun gerilmesinin ardından o mayıştıran rahatlığının keyfini uzun bir süre çıkardıktan sonra üzerime rahat birşeyler giyip alt kata indim telefonum çalıyordu arayan Suziş'di .
Neşeli bir edayla " Efendim sultanım " diye karşıladım onu .
" Küçük aşkım , ana salonda sana gelen bir zarf vardı . Söylemeyi unuttum sana "
"Hımm.. yoksa bu bana olan duygularını dile getiren bir zarf mı ? İkimizde güldük .
"Yarın tekrar gelirim , buzdolabında 2 tane soğuk yemekte yaptım eğer ocaktakileri ısıtmaya üşenirsen onları yersin . " Gülümsedim . Beni düşünmüş olması gerçekten beni mutlu ediyordu o eşsiz birisiydi .
" Seni ne kadar çok sevdiğimi söylemişmiydim ? "
" Bir kaç milyar kere felan " Sesli gülüştük .
" Seni seviyorum Suziş görüşürüz . Minik sevgililerimi benim için öp "
"Bende seni seviyorum Eren . Tamam öperim . Görüşürüz "
Salona doğru yöneldim , sehpanın üzerindeki kapalı zarf'a baktım gönderen kişi Cansuydu.
--------
Merhaba :)
Umarım bölüm hoşunuza gider . Beğendiyseniz yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın lütfen :)