Selesai sahaja bambam mereka pula semua ingin mendengar dari jihyo pula..tetapi Jihyo menolak,akan tetapi youngjae menggesanya..Jihyo setuju sahaja...
Lalu jihyo memulakn..
Jihyo:sya..saya...
Youngjae:pallyy..
***
Keesokan harinya..
Jihyo ditugaskn untuk menyiapkan brekfast untuk ahli2 lain..dia diwajibkan bangun awal dri member2 lain..Sedang sibuk membasuh sayur,bambam tiba2 dtng dri belkang lalu menegurnya.
Bambam:nk saya tolong tak?
Jihyo:tk payah..dh siap bru nk dtng..
Lalu jihyo meniggalkan bambam keseorng dengn membawa sayur yng penuh ditangannya..
Bambam tersengih dibelakng..Tetapi sayur yng dibawa oleh jihyo jatuh..
Bambam:jihyo~Sayur awak jatuh..
Jihyo:ambikan laaaa..ishhhh..*marah*.
Bambam:aaa..kyeopta la!!..* jeritnya *
Bambam hanya memerhati jihyo yng sedang memasak...
Ketika jihyo memerlukan barang2 bambam terus membantunya .jihyo hnya menjeling..Jihyo:sini jap,tolong aku..
Bambam:alright boss..
Bambam terus menghampiri jihyo.tanganya bambam shaja menglagakan tngnnya dengn jihyo....Jihyo terus mengajukan pisau kearah Bambam
Jihyo:aku suruh kau kat sini bukan suruh kau berkepit dengan aku..tapi tolong aku potong onion tu..
Bambam:yess chef!..
Lalu bambam mengambil sebiji bawang..selesai memotong sebiji bawang,bambam terus mengalirkan air matanya..Jihyo yng sedang masak,tergelak dengan gelagat bambam..
Bambam:sanggup awak buli saya..Dalam seumur hidup saya,saya tak pernah potong bawang..ni.firtstime saya..aaaa eomma...Saya....saya....*mengalirikan airmatanya*...saya nak balik!!!*mengesat airmatanya..*..
Jihyo:padan muka kau!*bisik hatinya*....nah,lap air mata tu..
Jb:sweetnya korang..bile couple?
Tanya jb ...
Bambam:hyung...bo aaa....
Jihyo:mana ada oppa..ni ha bambam dia potong bawang terus mengangis..
Bambam:la,ingatkan tak tau nama saya..ingat rupanya..tpi awak sweet la..
Jihyo:kau nampak tak pisau ni!sebelum pisau ni melayang kat muka handsome kau tu,baik kau habiskn kerja kau tu!..*gertaknya*..
Bambam:yess chefff.
Jb:okay la..oppa nk basuh muka..nanti bambam gerakkan member2 lain..
Bambam:okay boss..
Selesai masak,jihyo shaja menyuruh bambam menghidangkan brekfast..
Jihyo:kau...siapkan makanan ni cepat,lepas tu hidangkan..aku nak gi gerak member lain..kalau kau tak siapkan aku tak kan terima kau..
Bambam yng sedang khyusuk memasak ramen terus memberhentikan mengaul..
Bambam:apa awak cakap tadi??..
Jihyo:apa saya cakap??..ouhhhh..saya cakap,saya tk kn terima awak sampai bila2..
Jihyo terus meninggalkan bambam....
Jihyo:ishhh mulut mulut*menampar nampar mulutnya*,kau ni dh kenpa...byuntae benor cakap macam tu..
Bambam sedar yng dia berkata bergitu tadi..Bambam terdengar kata2 yng dikeluarkan dari mulut jihyo..
Bambam pov..
" kalau kau tak siapkan aku tak kan terima kau.."...
Kenapa la ayat tu asyik aku ingat..aaaa jihyo~..saranghae~..
Tbc✌
------------------------------------------------------
FLASHBACK
Youngjae:pally...
Jihyo:sebenarnya perasaan saya tetap mencintai dan tetap tak akan lupa akan yugyeom oppa..perasaan dan cinta tetap akn berubah,tetapi saya tak..saya tak akan melupkan yugyeom oppa sampai bila2....
Luah jihyo sambil mengemgam rantai dilehernya..
Youngjae:sangat la..entah2 boleh berubah..*bisiknya seorang diri*..
Mark:sungguh terharu..
Jackson:wah..bambam terlepas la kau..
Jr:so sweet..
Bambam:ohhh .anyo ..have chance..
Jihyo terus menjeling bambam..
Mereka terus meneruskan permaianan sampai lewat malam..Dalam tak sedar,hujan tiba2 turun membasahi unggun api mereka dan mereka juga basah kuyup..Mereka berlari bertempiaran.
.Lalu bambam membuka baju sejuknya lalu menutupi badannya jihyo..
Jihyo terus berlari lalu masuk kedalam khemah..
Itulah kenangan baju sejuk antara bambam dah juga jihyo..
END FLASHBACK..
YOU ARE READING
why you in my life
Romance"kenapa Sekarang baru kau nak cari aku..Dulu mulut kau la yang banyak mengata aku, membuli aku,mengejek aku,Sekarang ni,kau nak kacau aku dengan dia?? ?Ehhh,Kau Bambam,Kau tu banyak peminat,mana sama dengan aku,dulu ye aku "NERD",Sekarang aku Lain...