# 8 Zemsta

98 2 0
                                    

TYDZIEŃ PÓŹNIEJ

Ciągle byłam "fochnięta" na Leo. Dziwicie się???

NASTĘPNEGO DNIA

Tak jak na co dzień szłam do szkoły o około 7:30. Spotkałam po drodze Pana Szanownego Leo .Szedł z kolegami...wszyscy się na mnie dziwnie patrzyli.Nie wiem czemu bo przecież nic nie zrobiłam ...nie?. Jacy chłopacy są dziwni. No oprócz Charliego...oj nie mówiłam wam? Wczoraj kiedy przeglądałam social media to napisał do mnie Charlie Lenehan (z BaM). Bardzo się polubiliśmy. Dowiedziałam się trochę rzeczy o Leo i w ogóle. Po 15 minutach doszłam do szkoły i przy wejściu spotkałam moją przyjaciółkę Emily. Opowiedziałam jej o wszystkim...na początku mi nie wierzyła ale gdy jen pokazałam wiadomości od razu zmieniła zdanie. Po chwili zadzwonił dzwonek. Szlam z Emily na pierwsza lekcje, którą była biologia(nienawidzę tego przedmiotu).Było już 30 minut po lekcji, a Leo ciągle nie było. Szczerze ? Trochę się o niego martwię...no ale tez ciekawi mnie czemu się spóźnia...pewnie znowu się pierdoli z jakąś blondi.Było już po lekcjach. Gdy wychodziłam ze szkoły spotkałam Charliego.

-Hej mała-Charlie

-Hej duży- po tym zaczęliśmy się śmiać

-Po co przyszedłeś?-Ja

-Tak po prostu...może pójdziemy napić się kawy?-Charlie

-OK. Oj sorry...to jest Emily moja przyjaciółka-pokazałam na Emily, która stała i nie mogła wydusić z siebie słowa...

-Cześć-Emily

-Cześć-Charlie

-To co? idziemy?-ja

-Jasne-Emily

Po 20 minutach doszliśmy do kawiarni...

-Nie wiesz może co się dzieje z Leo? Nie odbiera telefonów ani nic..-Ja

-Nie wiem..myślałem ze ty będziesz coś wiedziała...-Charlie


NO I MAMY KOLEJNY ROZDZIAŁ...DZIEKUJE ZA WSZYSTKIE GWIAZDKI I MIŁE KOMENTARZE :
-)

Bad Boy/L.DOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz