Capitolul 1

30 4 0
                                    

Un ciocănit se aude la usa, iar eu mă ridic instantaneu de la masă spre intrare.
Când deschid ușa trei oameni îmbrăcați în costume negre stăteau în prag.
- Bună ziua, d-voastră sunteți domnișoara Charlotte Evans? Vorbește unul din ei.

- Da, eu sunt. Cu ce va pot ajuta? Întreb curioasă.

Mama vine grăbită spre mine și spune:

- Eu sunt mama ei, ce se întâmplă aici?

- Conform actelor noastre, domnișoara Evans a împlinit 18 ani. Înțepenisem, de ce tocmai pe mine m-au găsit, într-un sat mic ca acesta. Aceasta va trebui să vina cu noi la palat, pentru pregătirea ei și a celorlalte fete pentru întâlnirea cu regele Styles.

- Mamă eu nu vreau sa plec. Mă întorc spre cei trei. Nu puteți face asta, nu o să vă las să mă luați de lângă familia mea.

Unul dintre ei vorbește iarăși, pe un ton destul de înalt.

- Ori veniți de bună voie, ori o să vă luăm cu forța.

Un plan îmi vine imediat în minte, dacă nu o să meargă v-a trebui să evadez pe drum, sau chiar de la palat.

Ori așa, ori așa tot voi reuși sa scap eu cumva.

- Măcar lăsați-ma sa îmi fac bagajul. Spun eu.

- La palat aveți tot ceea ce vă trebuie, luați-vă rămas bun și haide-ți mai repede.

Deci rămân doar două variante

Mă duc spre mama și o îmbrățișez strâns, apoi spre tata, iar ultimul pe Jaky.

- Adio mamă, adio tată, adio Jaky și adio casă.

Uitați aici și primul capitol, scuzați-mă pentru aceasta lunga întârziere, o sa pun next cât mai curând posibil.
Va iubescccc, pwp 😘 😘 😘

Most Wanted | H.SUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum