Capitolul 2

16 1 2
                                    

Deci îmi pare foarte foarte rău că nu merge treillerul dar promit ca o să-l mai fac odată.
Mulțumesc ca citiți, și nu uitați sa îmi lăsați comm sau vot,Please!!! 

Spor la citit ;-) :-) :-) :-*

   ***********

M-au condus spre un Range Rover alb , unul dintre ei imi deschide usa masinii , vai ! nu ma asteptam .
Intru , si imediat unul dintre ei se aseaza langa mine  .

Oare cum voi reusi eu sa scap ? Primul plan a esuat , trebuia sa imi imaginez ca unul va sta langa mine , offff si al doilea pica , va trebui sa scap din palat .

Mai bine las ganditul si dorm putin , ma va ajuta mai tarziu . Avand in vedere ca eu stau foarte departe de oras va dura cam mult asta inseamna mai mult timp pentru odihna .

Ma trezesc , ne mai  simtind tremurul acela si zgomotul motorului.
Se deschid usile iar  barbatul cu chelie de langa mine ma trage dupa el . 

Era un palat alb si foarte inalt . Aceasta va fi casa mea momentan .
Sper ca voi scapa cat mai curand posibil .

Acestia doi ma tarasc pana la poarta unde erau sase soldati in uniforme .

Barbatul cu chelie le face un semn si acestia se indepaeteaza de noi facand loc spre poarta  .

Barbatul cu par deschide poarta , iar cheliosul imi largeste stransoarea bratului . Intrand inautru raman uimita de frumusetea incaperi uriase in care ma aflu , in fata mea fiind doua scari una la stanga si cealalta la dreapta , ambele ducand la etajul superior .

Sunt trasa din gandurile mele cand cheliosul vorbeste

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Sunt trasa din gandurile mele cand cheliosul vorbeste .

- Acum te vom duce in subsol cu toate celelalte . Spune impingandu-ma spre o usa din stanga mea . Vom veni dupa tine in seara asta ca sa te pregatim , nu incerca sa scapi este in zadar nu vei reusi . 
Ranjeste si imi deschide usa asteptand ca eu sa intru fac un pas inainte ezitand .

Intru dupa usa aproape impiedicandu-ma de tocul acesteia  si usa se inchide dupa mine . In fata mea sunt niste scari slab luminate , le cobor incet fiind atenta pe unde calc .

Acum mai este o usa grena , apas pe clanta intrand inauntru . Mai multe fete stautea pe niste saltele ce pareau nefolosite si albe . Nu pare asa de rau precum ma asteptam . Totul pare curat si primitor , daca aceasta nu ar fi un fel de inchisoare pentru noi,  mi-ar fi placut sa locuiesc aici .
Erau 6 paturi etaje pe partea  stanga a imensei camera iar 5 pe partea dreapta.
Un planset infundat ma facu sa imi indrept privirea spre unul din paturile de jos din partea stanga . Ma apropii de fata care era ghemuita cu capul rezemat de bratele ce abea se tineau pe genunchi.
- Hei , esti in regula ? Ma balbai inainte sa imi dau seama ce tocmai o intrebam. E in regula ,o sa  fii in regula , toate vom fi . Spun dar parca nici Eu nu imi credeam propriilor cuvinte.
Fata isi ridica usor fata si imi spuse parca in soapta printre lacrimi.
- Nimeni nu e in regula aici . Nu vom putea iesi de aici suntem prizoniere .
Vazandu-I chipul cuvintele nu isi mai gasesc rostul. Ochii ii erau umflati de la plans . Lacrimi uscate erau pe obrajii acesteaia si mai ca ajungeau pe gatul fetei.

O alta fata cu parul roscat prins intr-un coc de apropie de pat si de aseaza usor .
- Plange de aseara ,de cand a fost adusa aici . Toate am incercat sa o linistim dar in zadar. Fata se intoarse spre mine si dupa ce forta un zambet amar , imi spuse :
- Toate am plans, am plans pana cand nu am mai avut lacrimi sa plangem. Ma uitam ingrozita la ea apoi mi-am intors privrea spre restul fetelor a caror expresie era nu alta decat a fetei roscate .
Nu pot sa raman aici si nici pe ele nu pot sa le las in mizeria asta .
- O sa gasim o modalitate sa scapam. Ma aplec spre fata cate plangea si ii maingai usor obrazul. O sa te scot de aici .
Usa camerei se dechise pe ea intrand cateva menajere cu fel de fel de truse si genti cu machiaje altele aveau rochii in brate . Rochiile erau de culori diferite si unele aveau chiar pietricele pretioase, rochiile erau ... frumoase, superbe chiar .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 29, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Most Wanted | H.SUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum