BÖLÜM 1

52 4 1
                                    

İşte şimdi tatil koyuna geldik.Mason konusuna gelirsek eğer bu konuyu sadece Chad biliyor galiba.Biradan yemek yiyeceğiz sonra görüşürüz.

Anna: "Emily iyi misin sen ? Yemek boyunca yemeğinle oynayıp durdun.''

Emily:''Ev... evet ben iyiyim ne oldu ki ?''

Anna :'' Dalıp gitmişsinde ondan dedim.''

Emily: ''Yok yaa yok bişey ...''

O gün yemekten sonra Anna'nın benden şüphelenmesinden korkuyorum,ya öğrenirse ? ya ben anlatmadan öğrenirse ne yaparım ben ???

Neyse, en iyisi Mason'ı yemeğe davet edip güzelce konuşmak...

Ertesi gün hepimiz sinemaya gitmeye karar verdik. Anna Mason 'ın elini tutunca yüreğim biraz daha acıdı.O günün akşamında Mason'la bir yemek yiyeceğiz,ve onunla güzelce konuşacağım.

Emily :'' Bak Mason , bu konuya nasıl gireceğimi bilmiyorum,biliyorsun ki sen benim en iyi erkek arkadaşımsın ama bu arkadaşlık duygusu benim içimde ileriye yönelik.''

Mason :''Ne demek istediğini anlamadım,ama biliyorsun ki ben Anna ile birlikteyim.''

Emily : '' Biliyorum ama sana aşığım ve bunu sana söylemek istedim ve senen birşey isteyeceğim ki bu konuştuklarımızdan bir süre Anna'nın haberi olmasın yeri gelince sen söylersin.''

Mason : '' Sanırım bu konuyu biraz düşünmem lazım.''

Şu anda içimde bir korku, bir endişe, ve sevinç var.Bir yandan Mason'u ne kadar sevdiğimi düşünüyorum,bir yandanda en yakın arkadaşıma ihanet etmiş gibi düşünüyorum, off ya off neden herşey iyi gitmiyor ...

Bugün Mason durumu Anna'ya anlatacak İşler yolundamı gidecek bilemiyorum...

Mason durumu Anna'ya anlatmış fakat Anna bana biraz kızgınmış. Ne kadar Mason'u istiyor olsamda Anna'yı üzmeyi bir o kadarda istemiyorum.Sanki dünya başıma yıkılıyor,ama ne yapayım aşkıma engel olamıyorum.

Bugün Anna bizimle yemek yemeye gelmedi,ve bana ''Sen Mason'la olabilirsin benim için önemli değil,dedi, dünya başıma yıkıldı.

Sanırım artık herşey yolunda,Anna Chad ile ben Mason ile çok mutluyum....


EMILY GÜNLÜKLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin