Pred desiatimi rokmi
Narodila som sa do ľudského sveta, v ktorom som žila osem rokov. Mala som rodinu, mala som kamarátov ale predovšetkým, bola som normálna. Teda, myslela som si to. No od tejto chvíle sa celý môj život obrátil hore nohami. Začala som pochybovať o svojom pôvode a najmä o svojej rodine.
Po ôsmich rokoch totiž prišli ľudia z magického sveta a odviedli ma. Hovorili niečo o tom, že nie som skutočná dcéra mojich ľudských rodičov a musím ísť s nimi. Hovorili, že mám veľmi silné schopnosti a môžem im pomôcť bojovať proti Temnému pánovi v ich svete.
Síce som o tomto svete nikdy nič nepočula, ani som nechápala ako je možné, že rodičia neprotestovali, súhlasila som sa odišla som s nimi. Odvtedy žijem v ich svete, ktorý je plný nadprirodzených bytostí. Víly, elfovia, škriatkovia a všelijaké iné bytosti aké si ani len nedokážete predstaviť. Avšak je tu aj druhá strana tohoto sveta. Tá zlá.
Raz do roka príde deň, kedy si Temný pán vyberá svoju dievčinu. Nik nevie, čo s ňou robí. Nikto ho nikdy v živote nevidel, no predsa sa ho všetci boja. Možno to bude tým, že sa nikto nikdy odtiaľ nevrátil. Posiela svojich Temných poslov, aby mu našli to správne dievča. Podmienky sú preňho takmer dokonalé...
Po týždni po príchode do tohoto nového sveta som mohla zažiť tento výber a poviem vám, nebolo to nič príjemné. Mala som jediné šťastie, že som sa na to len z výšky pozerala. Vychovávajú ma totiž v zámku, z ktorého dievčatá nevyberajú. Ubytovali ma do najvyššej veže, odkiaľ som mala výhľad na celú dedinu. No v tento deň som si priala bývať pod zemou a nič nevidieť. Celé dopoludnie bolo cítiť, že sa niečo blíži. Obloha bola temná a všade naokolo sa vznášala bledá hmla, ktorá akoby sa plížila spolu s Temnými poslami. Keď odbilo dvanásť hodín, začalo sa peklo. Hmla sa rozplynula a z oblohy sa spustili čierne fľaky. Teda aspoň zozačiatku to tak vyzeralo, avšak bolo tomu inak. Z oblohy leteli smerom na dedinu stovky čiernych vrán, ktoré sa po pristátí na zem premenili na ľudí v čiernych plášťoch a so zbraňami v rukách. Neboli to obyčajné zbrane ako v ľudskom svete, ale boli to drevené palice. Obyčajné len dovtedy, kým do nich Temný poslovia nevniesli mágiu. Potom to boli smrtiace zbrane.
Mohla som vidieť ako sa mágia pomaly vlieva do ich magických palíc, ktoré každému z nich siahali po plecia. Boli čoraz temnejšie a temnejšie. Na oblohe sa zjavil veľký čierny mrak, ktorý sa nachádzal nad celou dedinou a zámkom. V tom sa to stalo. Temný poslovia začali vyháňať všetky dievčatá z domov, nezávislo od veku. Ak sa niektorá bránila, zapálili dom v ktorom žila a tak ho, vďaka nej, museli opustiť všetci. Tí ktorí to nestihli mali smolu. Boli spálení zaživa. A nebolo ich málo. Keď už mali všetky dievčatá von z domov, hnali ich sem. Na zámok. Ak sa vliekli, poslali na nich blesk z čierneho mraku. Avšak dávali pozor, aby ich netrafil a všetky sa dostavili na zámok. Tu sa totiž koná výber. Na dvore sa zhromaždia všetky dievčatá podľa veku. Tie, ktoré majú menej ako osemnásť majú šťastie a môžu sa vrátiť naspäť do zničenej dediny, ak im niekto z rodiny zostal. Ostatné tu musia zostať a dúfať, že si ich Temný pán nevyberie. Divné je, že sa tu nikdy neukáže vo svojej skutočnej podobe. Vždy priletí ako veľká čierna vrana, tak ako jeho poslovia. Rozdiel je v tom, že on ako vrana, je obrovský. Asi taký veľký ako kôň. Priletí až po ukončení celého procesu vyháňania nevinných dievčat z dediny, chvíľu sa vznáša vo veľkom kruhu nad nimi a potom sa preletí popred každú z nich. Vyletí vysoko do mrakov a potom sa prudko spustí dole pazúrmi napred na jedno dievča. Nikto nikdy nevie, ktorá to bude. Využíva moment prekvapenia, pretože je taký rýchly a šikovný, že si nikto ani len nevšimne, kedy si dievčinu zobral medzi pazúre. Všimnú si to len vtedy, keď dievčina začne kričať a on pomaly preletúva ponad ostatné. Všetky sa rozpŕchnu, keď sa Temný poslovia začnú opäť meniť na vrany a hnať ich svojimi ostrými zobákmi. Niektoré po nich majú krvavé škrabance, iným zostávajú jazvy. Keď všetky opustia kráľovský dvor, vznesú sa k svojmu pánovi a nasledujú ho domov. Ešte predtým sa však Temný pán príde pokloniť kráľovi a kráľovnej, ktorí stoja na ich balkóne a na toto všetko sa pozerajú. Neviem, či sa to dá nazvať poklonou, kedže len priletí, kývne im hlavou a odletí aj so svojimi poslami preč. Mne to príde skôr ako výsmech, že s tým nemôžu nič spraviť.
Je to totiž ich trest. Trest za niečo, čo urobili v minulosti už ich predchodcovia. Oni len znášajú následky. Následky ohavného činu jedného z panovníkov asi tridsaťdva rokov dozadu. Ten, kto tu vtedy vládol, nechal zavraždiť celú rodinu Temného panovníka. Nie toho, ktorý tu bol dnes. Ale toho, ktorý vtedy vládol tomuto pomenovaniu. Vtedy sa ľudia iba obávali, že niekedy priletí zo svojho hradu a nastane peklo v ich zemi. Avšak vtedajší panovník im chcel dať najavo, že sa nemajú čoho báť. A tak pozval Temného pána aj s jeho celou rodinou na slávnostnú večeru na nádvorí. Všetci sa v ten večer zabávali. Všade sa ozýval smiech, hudba, štrngot pohárov a vôňa dobrého jedla. Keď si Temný pán odskočil na moment s panovníkom do zámku, dal veliteľ záverečný pokyn. Stráž sa pustila do akcie. Nenápadne zavraždili každého rodinného príslušníka Temného pána. Chladnokrvne zabili jeho matku, otca, ba dokonca ja jeho manželku s deťmi. Keď sa pán vrátil, začalo peklo. Z jeho hrdla sa vydral neznesiteľný rev a vraví sa, že sa v tom momente zmenil na veľkého čierneho draka a všetko začal vypaľovať. Vynechal len zámok, ktorému dal ultimátum. Každý rok si príde po jednu dievčinu ako splátka za to, že o život prišla jeho celá rodina. Kráľovstvu nezostávalo nič iné, ako to prijať. A tak začali rok čo rok, v ten istý deň, chodiť po jedno dievča Temný poslovia. Najskôr prichádzali v podobe malých čiernych vtákov, no neskôr, ako ich pán silnel, sa zmenili na veľké vrany. Temný pán to sám začal využívať. Nikto nevie, prečo nechodí ako drak. ale nikoho to netrápi. Jediné, čo ich zaujíma je, ako by mohli skryť ich dcéry pred jeho ostrými pazúrmi.
Tak ako aj dnes, nikomu sa to zatiaľ nepodarilo. Jediné dievčatá, ktoré sú v bezpečí, sú tie kráľovského rodu. Čo znamená, že aj ja musím mať taký pôvod. Inak by nemali dôvod ma tu schovávať. Raz to zistím. Ako aj to, kto je dnešný Temný pán. A jeho dôvod, prečo sa ním stal.
Pretože každý starý Temný pán má neustále nasledovníka. Avšak ani jeden s jeho predchádzajúcim pánom, nie sú rodina. Každý má iný dôvod stať sa ním. Nikto nevie aký. A nikto nevie, na základe čoho si ten starý vyberá nového a čo všetko tým nový nasledovník získa. Ja to však zistím. Neviem ako, no zistím.
Vítam vás pri mojom novom príbehu a dúfa, že sa vám zatiaľ páči. Budem rada za každý názor a komentár a akékoľvek otázky.
Budem sa snažiť o vydávanie aspoň raz za týždeň. Ospravedlňujem sa za meškanie pri Označenej, avšak mám na príbeh blok.
Vaša -K
YOU ARE READING
Dračia Vládkyňa [Pozastavené]
FantasyOsemnásť. Niekto si povie, že je to vek, kedy dosiahnete dospelosť. To treba osláviť. Avšak dievčatá, žijúce v dedine pod zámkom, sa tohoto veku obávajú. Toto číslo totiž prenasleduje temná história. Prenasleduje ich Temný pán. Avšak kto vlastne Tem...