Nasıl Nasıl ?

19 1 0
                                    

Hemen aşağıya indim polisler vardı . Hemen asķılık dolabına saklandım . Kafamı vurdum o sesle polisler başka odalara dağlıp bulamaya çalıştılar ayy bulamadılar . Neyse ben yavaş yavaş yatak odasına çıktım . Ve çıkarken duvarda bir çıkıntı gördüm ve nedensiz yere karıştırıyordum . Ve birden bir düğme daha çıktı. Ve tuş farklı ses çıkartıyordu istemsiz bir şekilde melodi çıkardım .
-Aaaa
Yere düşmüştüm . Bu inanılmazdı . Gerçekten çok inanılmazdı. Bir sürü silah arasındaydım. Ve bir fare deliği görüyordum . Ama normal bir fare deliği değildi bu . Daha büyüktü ve elektronikti.  Ayağım kadar bir uzunluğu ve elektirikle çalışan bir kapısı vardı. Gözüm silahlarda değil o fare deliğindeydi . Onun üzerinden tavana uzanan bir çatlak vardı silahlara takılıp yanlışlıkla bir tanesini kırdım ama fare deliģi açıldı . Tavana kadar giden bu çatlakta bu kapının devamı idi . Kapıdan geçtim ve karşıma toprak parçaları çıktı . Üzerinden atlayıp karşı tarafa gećmem gerekiyordu . Burada sadece o toprak parçalarını etkilemeyen bir manyetik alan bulunuyordu . Tabikide bu olanları normal karşılamadım . Aksine bu odalara girerken sürekli irkiliyordum. Ve ilk adımı atmayı başardım . İkinci adımı atacakken beni sanki bir şey tutuyordu . Korktum ve geri dönmeye karar verdim . Ama geri nasıl dönecektim ?

Gizemli Odalar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin