Hayatımın Kareleri

9 0 0
                                    

O sırada önümde bir görünüp bir görmeyen değişik ve göz alıcı bir ip vardı . İp tırmak için çok ince idi. Bu yüzden silahları kurcaladım ve arasından bir not defteri çıktı. Üzerinde Hüseyin Amcaya yazıyordu . Şimdi siz diyeceksiniz ki sen İngilizsin . Fakat neden Türkçe bir isim geçiyor aslında : Annem İngiliz babam ise Türk . Annem uzun süre Türkiye'de kalmış ve ailesinden herkes Türkiye 'ye gelmek üzere yola çıkarken arabanın bulunduğu yerde park halindeyiken zincirleme kazanın ortasında kalmışlar. Sadece Annanem kurtulacakmış son anda kafasına üst geçitten bir kalas düşmüş ve diğer aile bireyleri gibi can vermiş . Teyzem ise o sıralar yeni doğum yapmış. Ve o da arabanın içindeyken bebeģiyle hayat vermiş. Yeğeninin hassretinden dolayı bana aynı ismi vermiş. Annemle babam da o gün hava alanında tanışmışlar . Zaten orta okulda birbirlerini tanıyorlarmış babamda anne tarafından İngiliz . Ve tesadüfen de babamın zorla ilaç içtirilerek ölen kardeşinin adı da Jayce olduğu için bu ismi seçmişler . Neyse sonra kaynaşmışlar ve bu haber 1 ay sonra annemin kulağına gitmiş ve o an yıkılmış ve babamla görüşmeye ara vermişler . Babam bu sıkıntı ile ona jesler yapmış. Ve ailesinin öldüğünden haberi yokmuş. Ve tamamen kendi ile alakalı olduğunu düşünmüş . 1 hafta sonra annemi sahil kenarında görmüş ve konuşmaya başlamışlar . Bir andaa evlilik mevzusu açılmış ve 9 ay sonra nikah kıyılmış ve düğünden sonra saat 01.00 da ben doğmuşum . Babamın baba tarafı Türk olduğu için bizde Türkiyedeki Balıkesir de oturuyorduk . Ama akrabağlarım ege bölgesinde yaşıyorlardı. Beni de yormamak düzenimi bozmamak için yanlarına almamişlardı. Ve yanima arda sirada halamlar ve amcamlar geliyordu .
Nasıl çıkacaktım buradan ya. Birden bir ışık doğruları süzüldü yanımdan ve önümde birden bir kuğu belirdi . Üstüne bindim ve dışarı çıktım ama bu kuğu nasıl belirdiğini anladım galiba . Ben bu not defterini yerden aldım ve galiba kafam kaşındı ve kafama sürdüm . Bir ışık yandı . Ve aklımdan geçenler bir anda ışık doğruları ile gercekleşti . Neyse kuğu beni kimseye görünmeden yurda bıraktı. 2 sene sonra halam burdan ev aldı. Ve onun yanına taşındım . Babannem de yanımıza geldi . Halam bekardı . Bir anda hayatim ddğişmişti . Daha düzenli oldu . Kendimi maceraya adamıştim ama gerçekleştirmiyordum . Sadece not tutup 21 yaşına basınca gerçekleştirecektim . Ama bu notlar normal değildi meceraların bütün çıkan kapılarını ve bütün yollari çizmiştim . Resim çizmeye bayılırdım hatta mimarlık okuyordum . Geleceğimi mimarlık ve maceraya adayıp çocuklarımı ve hayatımın kadınını hep koruyacaktım . Buna ant içmiştim .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 08, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gizemli Odalar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin