A doua zi el afla de la mama lui ca fratele ei adica unchiul lui George , John care este astronaut are o misiune pe luna . Vor porni vineri si familia lui George va- veni sa vada cum decoleaza racheta . Dar inainte pot intra in racheta sa afle si ei cum este acolo .
Vineri la scoala George nu se gandea la altceva decat la racheta si la luna . Asa ca la ora de matematica s-a apucat sa deseneze racheta si spatiul cosmic . Dupa putin timp doamna ii pune o intrebare .
-George , ce forma are luna ? Vad ca sti sa o desenezi !
-Este rotunda si tare frumoasa ! raspunde George ametit .
-Sti , George , si matematica este foarte frumoasa .
La aceasta remarca George se
trezeste din ameteala .
-Da , matematica este foarte frumoasa
Doamna il batu pe cap si pleca razand
Dupa scoala George s-a indreptat spre casa aproape alergand . A ajuns si mama i-a servit pranzul.
-Mananca repede trebuie sa ne grabim daca vrem sa vedem racheta lui John cum decoleaza !
-Bine !
George a mancat cat a putut el de repede s-a dus in camera lui sa se imbrace de plecare.
Pe drum sora mai mica a lui George , Lucy , s-a suparat pe el deoarece i-a zis ca zana maseluta nu exista . Lucy a inceput sa dea in George cu ursuletul de plus si sa strige la mama .Mama le-a zis sa se linisteasca deoarece au ajuns la destinatie .
-Am ajuns !a spus gafaind George .
-John , ma bucur sa te vad , frate !
-Unchiule John , abia astept sa vad racheta decoland ! a strigat George
-Unchiule John , uite ursuletul pe care l-am primit de la mama saptamana trecut , este tare frumos , nu ? intreba Lucy .
-Da , foarte frumos ! raspunse unchiul John .
-Unchiule , ce o sa faceti acolo ?
-Pai , ...
Unchiul John nu a mai putut raspunde deoarece un alt astronaut a venit sa ii spuna ceva unchiului.
-John , nu pot veni , imi este foarte rau !
-Si acum eu ce o sa fac , am nevoie de tine , Mike !
-Stiu , dar , nu pot !
-Acum eu trebuie sa caut pe altcineva
-Eu , eu , eu ! striga George
-George , nu mai spune prosti ! i-a taiat-o mama .
-Nu este o idee chiar atat de rea , Medison .
-Chiar ? intreba George si mama lui in acelasi timp .
-Da , este o misiune destul de complicata .
-Bine , ce mai asteptam , unde imi este costumul ?
-Il vei primi maine , vom intarzia o zi !
-Foarte bine ! zise aproape strigand George .
-Maine la 5:30 sa fi aici , sa nu uit absentele tale vor fi motivate .
Mama lui George era vizibil ingrijorata dar incerca sa zambeasca .
-Vreau si eu sa zbor la luna ! spuse Lucy
-Tu vei sta acasa sa o ajuti pe mama , preciza unchiul John .George sa-ti faci bagajele si sa te odihnesti bine in seara aceasta , continua el .
-Bine , zise George foarte serios .
George si familia lui pleca lasandu-l pe unchiul John singur .
George isi facu bagajele vorbi cu mama si tatal lui vreo doua ore si se duse la culcare destul de devreme deoarece vroia sa tina cont de ce spuse unchiul John . In noaptea aceasta George visa cum va fi calatoria si cum el va fi erou .
CITEȘTI
George a explorat luna
AdventureGeorge si-a datorit intotdeauna sa exploreze luna asa ca acum i s-a ivit ocazia. Comandantul John la luat cu el sa o vada . Surprins incepe sa exploreze ,el va avea o multime de aventuri minunate in care isi va face prieteni noi . Isi va petrece ti...