Mai avem mult pana la luna ?

2 1 0
                                    

A doua zi , George , s-a trezit foarte bucuros , din pacate sentimentul ii trecu repede deoarece noaptea trecuta s-a grabit sa se culce si nu a pus ceasul sa sune . Trebuia sa se intalneasca cu unchiul John la 5:30 iar ceasul era 5:00 . In timpul acesta el trebuia sa se spele pe dinti , sa manance , sa se imbrace si sa ajunga la racheta .
Mama si tatal lui George au mers cu el lasand-o pe Lily in grija bunici Angelique .
Au ajuns la locul de intalnire cu unchiul John cu 5 minute inainte asa ca au avut timp sa isi ia ramas bun .
  Dupa aceea George a intrat in racheta cu unchiul sau , acolo mai erau 2 astronauti , vorbeau despre misiune , pareau ingrijorati ...
   Au asteptat putin apoi s-a auzit o voce din difuzorul cabinei :
-Comandant John ,veti decola in scurt timp , puneti-va centurile !
Un timp George nu prea a inteles ce se intampla dar dupa aceea a aflat ca urma sa decoleze in 5 minute .
Racheta a inceput sa se zguduie si baiatul a vazut cum se indeparteaza de pamant ...
In inima lui exista un fior dar dorinta de a vedea luna depasea orice limita.
Era nerabdator sa ajunga asa ca l-a intrebat pe unchiul sau .
- Mai avem mult pana la luna ?
-Am decolat acum o jumatate de ora , crezi ca e un drum ca cel pana la bunici ?!
-Ok , imi pare rau !
George se hotarî sa citeasca o carte pe care a luat-o cu el . Iubea sa citeasca carti de aventura si mai ales SF . Ce citea acun era vorba despre niste extraterestii care locuiesc pe luna si sunt foarte prietenosi .
Baiatul citi o ora apoi isi intreba unchiul cat mai au pana la luna . Comandantul John i-a raspuns ca daca il mai sacaie mult se intoarce si il lasa pe pamant .
George s-a raeapucat de citit in timp ce astronautii pilotau racheta . Dupa un timp lui George i-a zburat cartea din mana si atunci a realizat ca si el plutea .Era atât de fericit, el,  George Bicken,  a ajuns în spațiu! Nu-i venea sa creadă.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 09, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

George a explorat lunaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum