Numele meu este Kyra. M-am născut într-o haită de lupi numită Warrior Souls, alături de frații și surorile mele. Încă de la naștere toți și-au dat seama că eram diferită, un lup alb. Pentru mine asta însemna că nu pot să mă camuflez prea bine sau să mă strecor pe lângă pradă fără să fiu văzută, că îmi va fi mai greu să vânez decât altora, dar pentru ceilalți însemna că eu aduc ghinion haitei. Ceilalți pui nu au supraviețuit, eu am fost singura care a făcut-o, cea mai mică dintre frații și surorile mele. Părinții mei sunt lupii alpha, Akilla și Kratos, urma să le calc pe urme, dar acest lucru nu mă încântă prea tare. Pentru alți lupi asta ar fi un lucru bun, prima care mănâncă, cea care comandă haita și dă ordine tuturor, cea care conduce atacurile și vânătoarea, cea care decide soarta haitei și pe care toți se bazează. Eu urma să devin o alpha după ce părinții mei nu vor mai fi, să conduc haita și să protejez teritoriile noastre. Nu cred că sunt lupul potrivit pentru asta, dar încerc să fiu așa cum își doresc ei, chiar dacă nu este deloc ușor. Părinții mei își doreau o fiică puternică și hotărâtă, dar eu eram mai mult visătoare și plină de speranță.
Lupii au două reguli de bază: prima este că cei care rămân în urmă sunt lăsați în urmă, că cei mai puternici supraviețuiesc, iar ceilalți care nu sunt destul de cruzi și de necinstiți ca cei puternici, ei bine, nu supraviețuiesc. Toți lupii sunt învățați de când sunt mici că cel mai important lucru este să supraviețuiești și că trebuie să faci orice este nevoie ca să supraviețuiești, chiar dacă asta înseamnă trădare și trișare, aici contează doar propria ta persoană. A doua este că trebuie să stai departe de oameni, de indieni mai exact. Nu știu de ce, nu am văzut niciodată unul, dar sunt multe povești pe care le-am auzit despre ei, toate s-au terminat prost. Acestea sunt cele două reguli, pe care în general ceilalți le respectă și sunt de acord cu ele, dar eu nu am aceeași părere. Membrii unei haite ar trebui să fie loiali și uniți, pentru că supraviețuirea este importantă, dar nu cred că aș vrea să o fac printre cei care sunt interesați doar de ei însuși. Oricum nimeni nu mă ascultă niciodată, mereu toată lumea este prea ocupată cu....supraviețuirea sau crede că ideile mele sunt absurde, că este total greșit să gândesc așa. Nu văd nimic greșit în a te exprima și a gândi diferit de restul, ceea ce este greșit este să nu te exprimi, să îți ignori sentimentele și ideile doar pentru că toată lumea face la fel.
CITEȘTI
Loială până la capăt
Spiritual"A merge cu un prieten prin întuneric este mult mai bine decât a merge singur prin lumină"-Helen Keller. O poveste despre prietenie dintre o fată și o lupoaică, care fac parte din două lumi diferite, dar totuși foarte asemănătoare. Când prietenia lo...