Κεφάλαιο 4

63 14 8
                                    

"Stiles?" Λέω χαμηλόφωνα.

Δεν γίνεται να είναι αυτός. Όχι όχι. Χωρίς να χάνω χρόνο σηκώνομαι και πάω γρήγορα προς την κατεύθυνση που τον είδα. Αυτόν που του μοιάζει τέλος πάντων. Δεν ξέρω τι να πιστέψω. Περπατούσα και συγκρούστηκα με κάποιον. Ζήτησα συγγνώμη γρήγορα και προχώρησα. Τον έχασα, τέλεια. Συνέχισα να προχωράω. Εντόπισα ένα άτομο που φορούσε ακριβώς τα ίδια ρούχα με εκείνον που έχασα. Με εκείνον που του έμοιαζε. Είμαι έτοιμη να τον πλησιάσω μέχρι που γυρνάει και καταλαβαίνω πως δεν είναι αυτός. Δεν είναι ο Stiles. Τι χαζή που είσαι Lydia.

Allison's Pov:

Μιλούσα από το τηλέφωνο με τον Scott και του έλεγα πως είμαστε με την Lydia στο εμπορικό κέντρο. Χωρίς να καταλάβω το γιατί η Lydia σηκώθηκε και άρχισε να πηγαίνει κάπου γρήγορα.

"Scott, θα σε πάρω αργότερα." του λέω ανήσυχη.

"Allison όλα καλά? Τι έγινε?" Με ρωτάει

"Η Lydia σηκώθηκε αναστατωμένη και έφυγε γρήγορα. Ίσως θα είδε κάποιον. Πρέπει να πάω. Scott θα σε πάρω μετά. Σαγαπώ." Του λέω και πριν προλάβει να απαντήσει του το κλείνω.

Για να άφησε τα πράγματα της σημαίνει ότι κάποιον πρέπει να είδε. Παίρνω τα πράγματα μου και τα δικά της και φεύγω από εκεί που καθόμασταν. Στέκομαι σε ενα σημείο μήπως και την βρω πιο εύκολα. Εκεί είναι! Κάθεται σε ένα παγκάκι. Θα την αναγνώριζα ακομα και σε χιλιάδες κόσμο. Τα μαλλιά της έχουν ιδιαίτερο χρώμα. Strawberry blonde. Την πλησιάζω γρήγορα.

Lydia's Pov:

Είμαι πολύ ηλίθια. Βλέπω την Allison να πλησιάζει. Θα με πει τρελή αν της πω τι έγινε.

"Lydia τι στο καλό έπαθες? Γιατί έφυγες χωρίς να πεις κάτι?" Ρωτάει η Allison.

"Συγγνώμη Alli. Απλά νόμιζα ότι ήταν ο Stiles και.." δεν ξέρω τι να της πω.

"Τι εννοείς?" Ρωτάει

"Νόμιζα ότι είδα τον Stiles και έτρεξα για να τον προλάβω. Αλλά δεν ήταν αυτός. Αλλά του έμοιαζε τόσο πολύ ρε Allison. Ήμουν σίγουρη ότι ήταν αυτός." Της λέω

"Δεν γίνεται να ήταν αυτός Lydia. Μάλλον φταίει το ότι δεν κοιμήθηκες καλά." Μου λεει.

Μάλλον έχει δίκαιο. Σίγουρα βασικά. Το βράδυ μετά από το όνειρο δεν μπορούσα να κοιμηθώ. Αυτό φταίει. Χρειάζομαι ύπνο.

"Πάμε να φύγουμε. Ο Scott δεν είναι ακόμα σπίτι οπότε θα πάμε εκεί. Θα παραγγείλουμε κάτι και θα δούμε καμιά ταινία." Μου λεει η Allison

"Don't Forget Me"Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon