kapitola 1.

273 2 7
                                    

Dneska sem si jako každé ráno sedla ke svému počítači a jako první se podívala na tu stránku...jeho stránku...opjet tam přidal vikrádačky. Ach...jak já bych taky chtěla aby mě vikradl. Pomislím si zaklapnu notebook a jdu do školy. Jmenuju se Lucy a chodím do sedmé třídy na základku. Nemám žádné kamarádky protože se nebavím s normálníma holkama...tak jdu do školy sama. "lucko to jdeš do školi zase v tomhle?" zastaví mě v kuchyni máma. "Jo jdu a ty mi v tom nezabráníš!" řeknu při její další poznámce na moje blackmetalové oblečení. Obuju si kanady a jdu. Cestou poslouchám Black veil brides. Konečně dojdu ke škole kde potkám svoje spolužáki. Ahoj satanystko. Pozdraví mě. Neodpovídám jim a jdu dál. Sednu si do své lavice a zapnu si fb v mobilu jelikož ně škola nebaví. Zjistím že mám novou žádost o přátelství. Znuděně to rozkliknu a čekám že to bude zas nějaký swagger ale kdxž jsem uviděla od koho to je málem se my zastavilo srdce. Bilo to od něj. Poslal mi żádost on - mr. Nobody. Okamžitě jsem mu ji potvrdila a hned na to napsal.

-ahoj vies ze si moc pjekna? :p

-ahoj a diky :*

Odpovedela jsem mu. Takhle doře jsem se dlouho necítila.

Ahoj já jsem Luci a rozhodla jsem se vidat novou ff na mr. Nobodyho :**** <3 :3 snad se vam bude líbyt. Zná tu někdo mr. Nobodyho? :)

Pan Nikdo A JáKde žijí příběhy. Začni objevovat