Alvin och Simon är ensamma i huset under hela dagen. Alvin har alltid varit intresserad av tjej kläder.Just därför har Alvin tagit och gömt under lite av Brittanys rosa kläder under sin säng. Medans Alvin var ensam i mitt rum och Simon var nere i vardagsrummet i soffan och tittade på natur program på tv så beslutade Alvin att tag fram brittanys kläder som låg undergömd under Alvins säng. Alvin lägger korgen som kläderna låg i på sängen. Alvin sprider ut alla rosa kläder på sin säng. Det som Alvin var extra stolt över var att han hade köpt en autentisk Brittany peruk på nätet som Alvin hade hittat för några dagar sedan.
Alvin beslutar sig för att ta av sig sina kläder. han börjar med den röda tröjan, sedan byxorna och fortsätter sedan med skorna, strumporna och kalsongerna. När han var helt naken så greppar Alvin tag i Brittany peruken och sätter den på sig. Alvin börjar rodna. han går till spegeln för att titta om peruken sitter på bra. Han tycker verkligen om hennes kläder. Han börjar skratta oskyldigt. "hehe, Jag ser så sexig ut i den" säger Alvin till sig själv. Alvin tar sedan på nästa plagg. han beslutar sig för att börja med hennes rosa tröja. Alvin greppar tag i den rosa tröjan och tar på sig den. Han fortsätter att rodna. Alvin börjar tänka i huvudet. "nu får ingen komma in i rummet, ingen ska få veta detta", tänker Alvin "jag har ingen aning hur Simon skulle reagera om han såg mig i detta". därefter tar Alvin på sig den rosa kjolen, dem svarta strumpbyxorna och ett tar rosa klackar. Alvin går därefter till spegeln för att avguda sig själv. "Jag måste säga att jag ser bra ut i detta", talar Alvin till sig själv.
Simon är därnere i soffan och ser på tv. Men hans program hade just tagit slut och då beslutar Simon sig för att gå upp till sovrummet för att se vad Alvin gör. Han går uppför trapporna och går in i rummet. När han öppnar dörren så blir Simon chockad. Han ser ingen Alvin, bara Brittany, tror han i alla fall. "Oh hej Brittany, har du sett Alvin någonstans?" Frågar Simon. "Nej, inte vad jag vet" svarar Alvin i en kvinnlig röst. Simon blir irriterad och hymlar med ögonen. "ALVIN! han ställer alltid till med problem" säger Simon till sig själv. "Kan jag hjälpa dig med något annat Simon?" Frågar Alvin i sin kvinnliga röst. "Nej tack det är bra Brittany.... men och andra sidan..." avslutar Simon mitt i meningen när han ser Alvins vanliga kläder ligger på golvet. "Varför ligger Alvins kläder på golvet?" Frågar Simon och tar upp Alvins tröja och håller den med handen. Just då slog det Simon plötsligt och tittar upp. "Är det du Alvin?.... varför klär du dig i kvinnliga kläder?" Frågar Simon fundersamt. "vet Brittany om det här?". tillägger Simon
Alvin tittar ner lite blygsamt och blir alldeles röd om ansiktet. Han tyckte detta var så pinsamt. Detta var en hemlighet Alvin har burit på ganska länge. Nu vet Simon om hans hemlighet. Han svarar på simons fråga."nej, hon vet inte alls om det här... du får absolut inte berätta för någon om det här" uppmanar alvin sin bror. simon ler över hela situvationen för att han känner det övertaget och makten han känner över sin söta lilla bror. "så vad händer om jag gör det?" frågar simon. "Jag kommer att berätta för hela skolan om din crush på jeanette". "okej, jag gör det inte".
Faktum är att Simon aldrig har sett Alvin såhär söt förrut. Simon fortsätter att prata medans han rodnar
"Du är så söt ... Har du också trosor?" Simon talade nära Alvins öra och gav honom inte tid att svara innan han slickade i halsen och lämnade grova kyssar längs hudens vidd som han kunde komma åt. När Alvin började andas snabbare betade han tänderna högst upp på Alvins rygg och sjönk försiktigt tänderna i Alvins päls.
"A-Ahh ..."
Han valde detta ögonblick att smyga händerna under kjolen och handflatan - han log plötsligt in i huden - framsidan av Alvins trosor.
"Aaah-ja ..."
Alvins skakade och gispade under honom och buckade in i handen. Simon nynnade och intensifierade sitt angrepp, vilket tog sin andra hand under greppet och famlar Alvins söta röv.
"Du gillar det här inte?"
"Mhhmm." Alvin tänkte, nickade med huvudet och stängde ögonen i extas Han gav en sista bit i sin hals. Simon biter i öronflänsen och viskade ett ord i örat.
"Vänd dig om." Simon mumlade, på ett krävande sätt. Ett andetag rusar från bröstet som vatten som han vände sig om, hans rörelser klumpiga från sina skälvande ben. En rosa rodnad hade tagit över kinderna, hans ögon glittrande från upphetsning. Simon flirade, lutade sig framåt för att kyssa honom mjukt. Hans tunga borstade konstigt över sina läppar och drog ett oinhiberat stön från Alvin mun, var vid hans höfter hoppade hårt ned. Simon drog långsamt ner naglarna nedåt Alvins spolade lår. Han sprang händerna över bröstet, spårade försiktigt och tröttade sedan på bröstvårtorna,
"Nngn." Alvin släppte ett kvävt stön och betade fingrarna på ett utlopp.
Simon arbetade med knogarna i Alvins känsliga v-linjer och pressade och knådade den elektrifierade huden. Han klappade plötsligt på rumpans kurva, Alvins andades i överraskning. Simon kysste Alvin lite mer och doppade tungan girigt i Alvins mjuka mun. Simon la sina händer på Armins höfter, ljuddämpade från upphetsningsskotten som fortsatte att skjuta genom hans kropp. Han slicky slickade och munade halsen och vävde sakkunnigt tänderna i Alvins brinnande hud.
"Choke me ..." viskade Armin och hans ögon började rulla in i bakhuvudet. Simon stannade ett ögonblick och kysste försiktigt i knogarna och tittade rakt in i ögonen.
"Kodord?" Han sa tydligt och noggrant.
"Röd för stopp, gul för att sakta ner." Alvin knuffade, en tunn rad av dröja springer ner hakan från att bita fingrarna så länge.
"Okej, förstod." Simon log och försiktigt höll Alvins ansikte i händerna och planterade en kyss på sina svullna läppar. Sedan kom glintet tillbaka till Simons ögon när han började knåda försiktigt den tunna huden på halsen med handen och sprang sin heta tunga över Alvins öronfläns. Han pressade försiktigt sin smala hals och skickade stick av rått nöje ner Alvins kropp. Han använde den andra handen för att smälla och famla Alvins röv. Känslan från det spetsiga tyget på huden fick knäna att skaka. När Simon skickade tungan in i Alvins örat gnagade han och pressade ihop låren när ögonen lyste av reflexiva tårar. Han var ett vrak, armarna skakade när han kämpade för att hålla sig upp, bara lägga trycket på halsen.
"HAAH ... MMN." Han stönade, och hans röst lät högt i rummet.
"Du okej baby?" Simon pausade och tog handen av halsen för att massera musklerna där och använde sin andra hand för att lyfta midjan och stödja kroppen. Alvin håvade tungt, och hans hand kom runt för att greppa hans nacke i en ödesfull omfamning.
"SIMON-hah-du får mig att känna mig så älskad ..."
Han lutade sig lata in för att kyssa honom, till vilken Simon lyckligt tvingades, och tungan slickade Alvins underläpp.
"Knulla mig, snälla, jag vill ha dig ahh."
"Kommer du att vara en bra tjej?" Simon flirade, Han visste att Alvin älskar att kallas det.
MMmn, snälla - "Stönade han, det högst än. Händerna grep taget om Simons hår, drog i hårbotten och gjorde honom rysande.
"Jag ska vara din goda tjej, knulla mig hårt, snälla." Han vinkade, tungan gick ut och våtade läpparna.
"Vänd dig om." Simon brumrade, de mörka undertonerna i sin röst gör Alvins kuk hård. Alvin kramade sig för att vända sig bort från Simon innan han sopade bort lite av röran för att ge plats för sig själv
"Ligg ner för mig." Simon viskade bredvid örat och punkterade meningen med en slicka.
Alvin låg lydigt platt på bröstet och skar ut händerna framför honom. Utan varning Simon anslöt sig sina kjolar och drog ner sina trosor och planterade en kysk kyss till en av kinderna innan han lekte lekfullt på rumpan. Han började lämna märken med tänderna över ryggraden och höll Alvin nere när han började skaka och vrika av otålighet. Efter att ha sugat ett sista märke på hans högra kind, spredde han dem och fuktade Alvin spricka med tungan. Efter att hans hud glitrade av spett, arbetade han sig ner till Alvin taint i en irriterande takt.
"Grunder-AH!" Alvins talan avbröts av Simons tunga som virvlade över honom. Simon använde lägenheten på sin varma tunga för att knäpa Alvins hål, låta spottet droppa ut ur munnen för att få allt att bli mindre. Han arbetade i lata cirklar och pressade mer intensivt ju mer Alvins började skaka under honom. Simon släppte en trasig stön när han pressade ansiktet hårdare in i Alvin och gillade de starka feromonerna som överväldigade hans hjärna.
Han suger starkt med tungan, de obscena ljuden förbikopplade rummet. Alvins kinder dämpade Simon högt stönande när hans tryckte in tungan inåt.
"AHH!" Alvin skrek, munnen gnissade i extas. simon lutade sig tillbaka, en rad spett föll från läppen. Andas kraftigt, lossade han själv, tog sin stenhårda kuk och retade Simon taint, lutade sig över ryggen och tog öronflänsen mellan tänderna.
"Inte. Flytta. En tum." Han väste lekfullt. Han skiterade till en av lådorna nära dörren, tog ut en kondom på en rekordtid och sprang tillbaka med en flaska smörjmedel. Stående bakom honom rullade han på kondomen och slog upp hans kuk. Han pressade in i sprickan innan han täckte hejs fingrar och kretsar om Alvins taint med pekfingret.
"Du är så lydig, så bra tjej." Han viskade, sträckte när Alvins viskade och pressade mot fingret. Han möglade när simon lade till en annan siffra, andan hissade när Simon krullade fingrarna och fann sin söta fläck. När Simon började knulla med sin röv släppte han ut i en kvävad stön, hans rosa, gråtande kuk blötlägga framsidan av sina paniter. Simon räckte framåt med sin andra hand och palmerade honom innan han nådde under och flickade det rodnade huvudet på erektionen.
"Ah-FUCK. Knulla mig hårt, gud snälla. Håll mig fast och knulla mig." Han skrek, hans kropp vred med intensiva vågor av nöje. Simon piskade bort fukten från ögonen, och handen skakade när han gjorde det. Hans ansikte var spolat, kuk bankande av brist. Han ställde sig upp med Alvins röv och pausade för att påminna Alvins om deras skyddsord innan han tryckte hårt mot ryggen. Alvins armar spredde plötsligt ut på ytan, hans röv gungade upp mot Simons kuk. Simon höjde våldsamt upp ett av Alvins lår och höll det över axeln innan han långsamt pressade in. Han vinkade, ögonen klamrade fast vid den trånga, sugande värmen på hans kuk. Han fyllde försiktigt upp hiltet och lät Alvin vänja sig till fullheten. Alvin hårade i väntan, bröstet stiger och faller. När han var säker på att Alvins var redo och säker började han driva, fylla Alvin till kullen varje gång.
"Hah, nnn-fu-" viskade Simon, Alvin anslöt sig till honom med stön droppande av söthet. Simon började ta fart, huden slappade med sin rörelsekraft. Snart grep Alvin om sidorna på ytan med vita knogar för något köp. Han var helt borta, svettiga lugg fastnade i ansiktet, locket lutande lutande från deras jävla kraft.
"Alvin ahh.. du är bra!" Simon sa, och hans röst skakade när han höll på deras fart. Han höll sin kuk i handen när han pressar sin kuk i Alvins röv, den våta värmen förde honom närmare sitt klimax. Han började driva i olika riktningar på jakt efter sin söta plats, leende med erkännande när Alvins plötsligt skrek.
"AH-just där-Simon!" Han bad, insåg att han var nära att komma.
"Simon jag ska till AH." Han gispade när Simon plötsligt gick ännu snabbare och pressade honom till kanten. Hans såpande våta kuk smutsade plötsligt av underkjolarna, hela kroppen skakade när hans orgasm slet genom honom. Alvins muskler strammades runt hans kuk var det sista halmen för Simon när han släppte ett kvalt stön när han kom in i honom. Ansträngning några gånger mer för att bära dem båda genom sina orgasmer innan han släpper benet och slänker över kroppen med utmattning.
Efter att deras snabba andetag nöjde sig till ingenting, vände sig Alvin om och körde händerna genom simons svettiga lås innan han kysste honom trögt. Till Alvins bestörtning skrattade plötsligt Simon.
"Vad är det?" Han ifrågasatte, keruber ansikte rynkade när han kom ner från sin post-orgasm högt.
"Vi måste göra det här igen." Simon skrattade.
YOU ARE READING
Alvon
FanfictionDave and Theodore go out to the movies , which means that Alvin and Simon are home alone for the rest of the evening. what will they do the rest of the evening ? how they react both? Read to find out!