Då var jag här igen, sviken, att allt alltid måste hända mej, att alla alltid ska vara så äckligt falska mot mej. Vad har jag gjort dem? Gråter, det gör jag också, på grund av att jag är så jävla svag. Just nu går jag hem ifrån min föredetta "bästa vän" för att hon ljög mej rakt upp i ansiktet. När hon skulle gå på toa. Kom jag på henne då hon fick ett sms av en av mina kompisar! Hon hade ingen kod så jag gick in och kolla jag gick igenom hela konversationen och jag kände hur det började bränna bakom ögonlocken. När hon kom ut ifråm toan så frågade jag henne varför hon skriver skit om mej.Hon Svarade att hon inte hade gjort det sen berättade jag för henne att jag läst hennes konversation och då blev hon arg och sa åt mej att sticka det är därför jag står här nu gråtandes i kylan klockan 23.47. Jag klickade presic in mej på kontakter för att ringa mamma men presic då dog mobilen. Jag kollade i fickan om jag hade mitt SL kort med mej som tur var hade jag det. På vägen till bussen så tog jag upp min EMP3 spelare ur fickan och satte på The fooo Run Whit Us. När jag satt på bussen fick jag en massa konstiga blickar på mej antagligen för att det var rätt sent och dom tycker att det är konstigt att en 17 årig tjej sitter på en buss såhär sent. Jag gick fram till busschauffören och fråga hur mycket klockan var han sa att den var 00.20 och efter fem minuter så var bussen vid mitt hus så jag klicka på stop knappen och bussen stanna jag klev av bussen och gick in i mitt hus. När jag kom in möttes jag av en orolig mamma. Min pappa dog i cancer när jag var 5 det är därför han inte är här.
- Stella Tea Larsson vart har du varit? Nästan skrek hon.
- Mamma ta det lungt jag har bara varit hos en kompis!
- Du sa inte till mej att du skulle till en kompis!
- Jag skulle göra det men- Jag hann inte säga något mer innan mamma avbröt mej.
- Inga men gå upp och borsta tänderna men var tyst för sara sover!
- Jaja godnatt mamma.
- Godnatt älskling.
Jag gick upp för trappan och var så tyst som möjligt för att inte väcka min lilla syster sara. När jag kommit upp så gick jag in på mitt rum och satte upp mitt hår i en knut och bytte till min The fooo tröja som jag brukar sova i och tog av mej byxorna. Sedan gick jag in på toaletten för att borsta tänderna och tvätta ansiktet
Nu var jag klar på toa jag släckte och stägnde dörren på toan och gick in på mitt rum
och jag stägnde min dörr , drog ner rullgradinen , släckte lampan, och la mej i sängen och ändrade ställnin några gånger och sen somnade jag direkt!~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Taaack för att ni läste min nya bok hoppas ni tyckte att den var bra skriv vad ni tycker så vet jag om jag ska fortsätta på dem men säg till andra att läsa boken också men kapitlet ska ha 5 röster innan kapitel 2 kommer men jag ska skriva kapitel 2 nu men publicera när vi nått 5 röster alla kapitel kommer inte vara 500 ord långa men dom kortaste tror jag kommer bli 200 ord men glöm inte rösta!😎😉
STAI LEGGENDO
Ja Jag Gråter| O.m
FanfictionGråter du? Ja jag gråter! Vill Du Prata Om Det? Jag Känner Inte Dej! Låt Oss Ändra På Det!