Surpriza !!

1.7K 100 15
                                    

Dupa ce s-a terminat totul am plecat spre casa cu Alexia . Ea a ajuns acasa la ea si eu mai aveam de mers putin pana la mine . Mama era foarte curioasa de ce s-a intamplat si a trebuit sa ii povestesc tot ce am facut . M-am uitat in cutia cu dulciuri castigata si era plina , era si cutie mare ! Erau vreo 15 KitKat-uri ! :D A fost greu sa desfac cutia ca era foarte bine sigilata , scria ceva in spaniola pe ea . Era foarte colorata !! Dupa ce am mancat vreo 3 KitKat-uri , 2 cornuri 7Days si am bauti o sticla de suc Teddy , mi-a venit o super idee , sa merg la Cristi . Am vorbit cu alde mama si m-au lasat . Trebuia sa merg cu trenul . Urmatoarea zi plecam . Era seara , oricum , ora 20:57 si eu vorbeam cu Cristi pe facebook . Nu ii ziceam ca merg la el , ii faceam o surpriza . Am mancat cu mama si tatal baietilor , si al meu in putin timp , mi-am facut un dus rapid si am inceput sa imi fac bagajul pentru urmatoarea zi , dupa care m-am culcat  . Am adormit cu gandul la ziua de maine . 


*urmatoarea zi , foarte devreme*


M-a trezit mama pe la patru dimineata si m-am dus la baie , dupa care m-am imbracat . Tata m-a dus pana la gara . A ajuns trenul si m-am urcat in el . A fost un drum foarte lung . Am ajuns la destinatie , cu taxi-uri . Stiam unde e el si toate astea ca vorbisem cu Selly pe facebook si nu i-a spus lui Cristi . I-am scris lui Selly pe facebook cand am intrat in hotelul unde erau ei cazati si el a venit la intrare la mine . Am facut cunostinta si ne-am dus spre camera baietilor . La usa Selly a intrat primul si eu am mai ramas putin in hol , dupa care Selly a iesit incet pe usa si vorbeam in soapta , mi-a zis sa intru ca Cristi s-a dus la baie si Vlad nu era in camera . Am intrat , mi-a aratat Selly patul lui Cristi si am bagat bagajul sub el . M-am pus pe pat si m-am invelit pana la buric . M-am prefacut ca dorm . Selly s-a pus in patul lui Vlad si a deschis telefonul dar se abtinea sa nu rada . 


E:Nu rade ca strici totul !

S:Ok ok ..... da' nu ma pot abtine ! :'D

E:Incearca , adica m-ai ajutat pana acum si dintr-o data te opresti ?! Taci !

S:Ok ! 


Cristi a iesit din baie cu capul in telefon si tot cu capul in telefon s-a asezat pe pat . S-a lungit pe pat cu capul in telefon si nu m-a vazut . M-am prefacut ca ma trezesc si i-am zis ''Neata'' . 


C:Neata .. Diana ?!? zice el speriat 

S:Nu , nu e Diana !

C:Tu ?! Ce cauti aici ? zice el cu o fata de speriat si zambitoare in acelasi timp

E:Am venit la tine , ce fac oare ?!.... :)))

C:Diana , asta e perfect ! zice el si imi sare in brate 

E:Te iubesc !! zic eu si il sarut pe buze

S:Eu am ajutat-o .

E:Da , si iti multumesc , Selaru !

S:Cu placere .

C:Nu credeam ca se va intampla asta .

E:Daca imi era dor de tine ...

C:Si mie de tine ! Nu pot sa cred ! Siiii .. ai adus kitkat-uri ?! :)))))))

E:Nu , le-am lasat acasa , cine a stiut ca vrei ..

S:De unde ai tu d-alea ?

E:De la un concurs !

C:Ce mare era cutia !!!

E:Si e plina , foarte grea ! 

C:E bine , e bine !

S:Vin si eu cu vooi !

E:Deci vii ! Cu Magda ?!

S:Da , normal !

E:E si ea aici ?

S:Da , e cu Vlad si Max afara .

C:Mergem si noi , Diana ?

E:Imi e soomn ... 

S:Te culci putin si cand te trezesti mergem toti trei , ok ?!

C:Asa facem ..

E:Ma treziti peste o ora ?

C:Ok .

E:Stai langa mine ?!

C:Stau , stau !




Viata noua ?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum