Sora fratilor Munteanu ?!

2.8K 132 6
                                    

Am plecat , cu masina si mama si logodnicul ei vorbeau intr-una despre nunta si toate astea . Ma uitam pe geam si nu plangeam , poate ajungem undeva frumos . Nu trebuie sa plang .. asta e acum . In fine , eram aproape de Constanta , dupa cateva ore de la plecarea din Cluj si am vazut marea , ceea ce mi-a pus un zambet larg pe fata ! :D Am ajuns in fata blocului si am intrat in el , toti zambind , da , si eu zambeam :) . Am urcat scarile cu bagajele si am intrat in apartament , eu tineam doua genti de bagaj , si cand am intrat m-am uitat in jur si am scapat bagajele din maini ramanand cu gura cascata . OMG , eram in casa lui Vlad Munteanu !! Nu imi venea sa cred si cand mama m-a vazut asa s-a speriat . 


M:De ce stai asa , ce ai vazut ?

E:Mama , mama , mama , asta e casa lui Vlad Munteanu ! zic eu chicotind

L:Asta e casa mea , ma bucur ca ii cunosti . :)

E:Normal , Doamne , deci vor fii fratii mei ? 

L:Da . 

E:Ooof ..

L:De ce ?! Nu vrei asta ?

E:Ba da , da' stiu ca suna ciudat , da' ar fii fost perfect sa iu cu vreunul . 

M:E da ! 

L:Diana , dar nici macar nu ti-am zis cum ma cheama , Lucian ! :)))

E:Stiu de la mama :)) 

L:Ok ,atunci . 


Lucian m-a condus in camera mea si mama a venit cu noi . O camera draguta . M-am instalat si am ramas acolo . Baietii erau in oras si veneau mai tarziu , din cate mi-a spus Lucian . Stateam pe pat pe telefon si Lucian a venit cu o cutie frumos impachetata in camera mea si mi-a dat-o in mana . Am deschis-o si inauntru era un laptop . 


E:Pentru mine ? 

L:Da , mi-am luat altul si pe asta m-am gandit sa ti-l dau tie . 

E:Multumesc ! zic eu chicotind si imbratisandu-l 


Lucian a plecat din camera mea si eu am deschis laptopul , cand l-am deschis , acolo era o foita cu multe stikere cu diferite chestii , inimioare , cranii , fundite si chestii de genul . Le-am lipit pe laptop si eram super fericita . Apoi am umblat pe la setari dupa care am intrat pe YouTube , facebook , etc . S-a facut seara si mama m-a strigat din bucatarie : ''Diana , la masaaa'' . Cand ieseam din camera mea , intram in bucatarie . Am deschis usa camerei si mama , Lucian si VLAD SI CRISTI ERAU LA MASA ! M-am rusinat si am fugit inapoi in camera , sper ca nu m-au vazut ! Iar m-a strigat mama si atunci m-am dus dar prefacandu-ma ca vorbesc la telefon : ''Da , da , ok , nu , si mie imi placea coperta aia , e ok '' si mama m-a intrerupt cu ''Diana , stai jos !!'' si am spus si eu un ''pa'' lenes si m-am asezat la masa , iar Cristi se uita la mine , era foarte dragut ! Iiiiiiiiiiiiiiii ! Am inceput sa mananc si nu ma puteam abtine deci am zis ''Vlad , Cristi , vreau sa fac o poza cu voi'' iar mama mi-a zis ca dupa masa . 



Viata noua ?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum