Okul

36 2 1
                                    

Danny çığlık seslerini duydun mu? İnsan çığlığına benzemiyordu sanki bir yaratik çığlığına benziyordu. Birine bise oldumu gel bakalım. yürürken birden karsimiza mudur çıktı ve herkesi odalarina gönderdi saat 13:00a kadar sohbet ettik. Ve derse gitmek için hazırlanmaya başladım ve odanın kapisini kapatip çıktım merdivenlerden inerken Danny le karşılaştık derslere beraber gittik derslerimiz aynıymış çok sevindim kapıdan girince en önden bir yer kapma hırsıyla hemen hareket ettim ki tüm önler dolu enarkalarda yer vardı oturdum ve tarih kitaplarını çıkarırken arka sırada su yemekhane deki kızı gördüm birden bire içimde bir şeyler oldu arkama döndüğümde goz goze geldik ve öğretmenin iceriye girmesiyle ders başladı. Çıkışta kıza ismini sormaya karar verdim kaida onu beklerken dalmisim birden geldi ve biraz irkildim Merhaba ben Cooper. İsminizi bana bagislarmisiniz dedim nazikçe oda nazikçe Ericca dedi ismi çok güzeldi memnun oldum diyip odanın yolunu tuttum akşam yemegine 1saat vardı ki mudur duyuru yaptı yemekler odalarimizi gelecekmiş durumu daha da merak etmeye başladım. Yemegimi yedikten sonra kutuphaneye gitmeye başladım yavas yavas merdivenleri indim kutuphanr çok büyüktü ama elimde hic bir durum yoktu neyi arastiricaktim rafları ellerimi yavaşça deydirerek bakiyordum şifreleme ilgili bir kitap gördüm ve alıp odama çıktım 1saat kitap okuyup uykuya daldimm.aabah uyandigimda dolabın kapagi açıktı ve kimse uyanmamisti duvarda anlamsız yazılar yazıyordu dün kitapta okuduğum şifreleme yöntemlerini denedim ama hiç biri olmadı son bir tane şifreleme yöntemi kalmısti denenmemiş karma şifreleme dua ederek başladım . Evet olmuştu baska bos bir kağıdın ustune kelimeleri teker teker yazdim ve kelime ortaya çıkmıştı şifre "Hayal Dansi 'di "ama bu neyin sifresiydi derslerin bitiminden sonra tekrar kutuphaneye gidip bu isimde kitap aricaktim banyoya dogru yoneldim arkamda Tom'u gördüm gel şunları uyandıralimn dedi. Ben Danny'i o Mark i uyandırdı ve ben ustumu değiştirip yemekhaneye inmeye karar verdim.cocuklarda arkadan geldiler ve sıraya girip yemekleri alıp çıktık ortak bir masa bulduk ve oturduk gözlerim ericca'yi aradı ama göremedim.

Biliyorum biraz kısa yazıyorum ve yazım kurallarına pek dikkat etmiyorum kusura bakmayin Wattpadde acemiyim demistim.

Hayal DansıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin