Yoksa yoksa ericcaya biseymi olmuştu yemekten kalkip koşarak onun odasına çıktım ki kapıda karşılaştık ohh dedi içimden bir ses ericca saskin bir ifadeyle noldu? Se Se seni merak ettim gecen yaşananlardan do cumlrmi tamamlayamadan yanağıma bir öpücük kondurdu. Ve gulerek merdivenlerden aşağı indi ve yemekhaneye gitti. Yemek yiyip odama çıkmam lazımdı yemekhaneye nerde diye baktım yoktu ben tek yalnız bir masaya oturmuştum onu hala gorememistim onumu döndüğümde karsimdaydi karsima oturmuştu. Merhaba merhaba nasılsın deneme izin vermeden hangi derslerin var ? Tarih kimya ve biyoloji var ya senin?tarih kimya ve matematik. Nerdeyse tüm derslerimiz aynıydı .afiyet olsun diyip kalktı. Nolmustu öyle yanlış biseymi yapmıştım yoksa çok mu soğuk davranmistim? İstahim kaçmıştı kalkip odama yurudum.cantami hazırlayıp derslere girmem lazımdı cantam tamamdı şimdi assagi doğru yürüyordum ilk dersim tarih di şimdi aklıma geldi ericcada o dersteydi koşarak sınıfa ilerledim girdigimde orta sıralarda oturmuş telefonuyla uğraşıyordu yanina oturdum özür dilerim çok çekingen davrandı sana öğretmen sinifa girdi yanında oturuyorum ders boyu onu izledim.z il çaldı odama gidip 20dakika dinlendim ve bidahaki ders icin assagi indim biyoloji idi ders girip ericca nin yanına oturdum öyle sohbet ettik ve öğretmen içeri girdi evet çocuklar yazılı var . Birden panik oldum hic calismamistim ericca bunu anladı ve kulağıma kopya verebilirim diye fısıldadı hoca kağıtları dağıttı ve başladık ericca gizliden kopya veriyordu sessizce tesekkur ederim dedim. Sınav bitti ve hoca hemen okudu ve cevapları açıklıyordu ericca 100 cooper 100 tekrar tesekkur ettim.
bidahakine istersen beraber ders çalışabiliriz memnuniyetle dedim ve guldum.odama çıktım dinlenip bidahaki ders icin hazirlanfim çok yorulmuştum basım dönüyordu merdivenlerden iniyordum basım dönmeye başladı ve ailemin kazası aklıma geldi ve kendimi yerde buldum.Lütfen like ve yorum hatalarımi soyleyin düzeltelim lutfen