Nečekané problémy.

382 26 9
                                    

Celou dobu v autě panovalo mučivé ticho. Osobně jsem to nehodlala nijak měnit, vypadalo že také jemu to celkem vyhovuje.

Ani se na mě nepodíval do zadu jestli tam třeba stále jsem, i když, kam bych tak mohla utéct z jedoucího auta. Ale vlastně sem na jednu stranu byla i ráda že se na mě nedíval. Nepotřebovala jsem se dívat na někoho kdo mi zabil tátu.

Proto sem radši hned uhnula pohledem když jsem se přistihla jak na něj nedopatřením civím. Se zamračeným pohledem jsem sledovala cestu kterou jsme jeli. Nic sem nepoznávala, sama nevím jestli to bylo tím že jsem tak dlouha byla v děcáku nebo prostě jsme jeli někde kde jsem nikdy v životě nebyla.

Ani nevím jak dlouho jsme asi mohli jet, a vlastně asi hodně dlouho když sem po chvilý stratila vědomí a padl na mě spánek i když sem si řekla že nesmím usnout. Nějak to na mě nakonec dolehlo.

LIAM'S Pov
Od té doby co jsme nasedli a vyjeli od děcáku, sem mlčel. Nepotřeboval jsem se sní nějak extra bavit. Neměl jsem k tomu ani nějaký důvod ani potřebu.

Je to odteď jen obyčejná d*vka a nepotřeboval sem aby si myslela bůh ví co. Když jsem si všiml že vytuhla, letmo sem si ji lépe prohlédl. Opravdu byla krásná, hnědé na krátko střižené vlasy, mírně opálená pleť, krásná postava.
No, abych to zkrátil už sem se nemohl dočkat až ji přehnu přes stůl a vyšukám zní duši.

Po chvíly co sem na ni jen tupě civěl mi došlo že bych jse měl věnovat asi také řízení. Když sem tedy nevěnoval pozornost už jejímu spícímu tělu a byl hlavně zabraný do řízení a myšlenek o tom jak zní vyšukám duši mě vytrhl z přemýšlení zvonící telefon. Hned když sem se podíval na displej a viděl že volá Harry, sem okamžitě hovor přijal.

"Harrolde, co potřebuješ."
Zeptal jsem se ne moc mile, neměl sem moc náladu se nějak extra vykecávat a hlavně ne už s někým tak ukecaným jako je Harry.

Nechápejte to špatně, Harry je jako můj brácha za kterého bych dal ruku i do ohně, ale vážně je hodne ukecaný.

"Máme problém s dodávkou zboží..."
Vyšlo z něj něčekaně rychle. Překvapeně jsem se nad tím faktem že jsou nějaké problémy se zbožím pozastavil. Nikdy žádné problémy nebyli, tak proč teď!?
"Jak to kurva myslíš!?!"
Zasyčel jsem naštvaně. Obočí se mi zkřivilo do jedné lajny, už sem i celkem tušil kdo by v tom mohl mít "prsty".

"Myslím to tak že.."
Zasekával se nervózně, a to mě začínalo opravdu dost vytáčet.
"Dělej! Leze to z tebe jak z chlupaté deky Stylesi kurva!"
Zavrčel jsem dost už netrpělivě!

"Prostě tak že nám ji Malik vyfouknul.!"
Vykřikl náhle a ja vtu ránu myslel že vybouchnu vzteky ! Věděl jsem že stím má nějaký problém on! Nejednou mi vyhrožoval že mi ukradne zboží, no, nikdy sem tomu nějak moc nevěřil. A teď se mi to vymstilo!

"Kde ste !!"
Zasyčel jsem znovu jako had.!
"Ve skladu n-"
Než stihl cokoliv doříct bez řečí sem to vypl a hned to otočil a jen směrem ke skladu!

Byl sem na jednu stranu rád že se neprobudila, nepotřeboval bych poslouchat ty kecy typu. "Kam jedeme "atd.

Když sem dojel před sklad hned mě tam čekalo nechtěné překvapení...

Cauteee❤️
Tak je tu dalsi část❤️ doufam ze se líbila 😍❤️ a Dekujuu moc Anetce ze mela ty nervy a opravila moje chyby 😅❤️ doufam ze se tedy část líbíla a dáte vote nebo koment ❤️ jen, kdo myslíte ze je asi ve skladu?😏
No...nechte se překvapit 😅❤️
Xoxo Nicolette❤️

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 24, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Adopted. |Liam Payne| xxKde žijí příběhy. Začni objevovat