Sabah erken kalktım çünkü saat 2'de Asu ile buluşacaktım onunla buluşmadan önce ise holdingde halletmem gereken işlerim vardı. Kahvaltıya indiğimde çok özel bir takım elbise ve babaannemin sırf o kız için aldığı lüks bir jip kapının önünde duruyordu şaşkınlıkla babaanneme bakarken ;
'' Bunu senin için hazırlattım Mert çünkü Asu'nun karşısına tamamen kusursuz çıkmanı istiyorum lütfen elinden geldiğince ona alışmaya sevmeye çalış''
'' Peki babaanne elimden ne geliyorsa yapacağım '' tabi kendimden soğutmak için diye içimden geçirdim hafif bir gülümsemeyle.
Kahvaltımızı bitirdik holdinge doğru yeni jipimle yola çıktım. Kırmızı ışıkta dururken yolun kenarında araba bekleyen bir kız gördüm sanırım bu Mira'ydı onu orada bekletemezdim arabaya almam lazımdı tabi bunun içinde ona yalan söylemem gerekiyordu.Arabayı biraz ileride Mira'nın önüne çektim camları açtım "selam Mira gel seni istediğin yere bırakayım" dedim.
'' hayır teşekkürler gerçekten ''
'' lütfen kırma beni ''
'' tamam ama bizi böyle kimse görmesin ''
'' istediğin gibi olsun ''
Arabaya bindi ve hemen '' bu araba senin mi ? ''
'' hayır patronumun arabası onu almaya gidiyorum ''
'' demek patronun çok zengin birisi belli oluyor bu lüks arabadan ''
'' evet kendisi saygın bir iş adamı peki sen nereye gidiyorsun sabahın bu saatinde ?''
'' birkaç metre ileride çalıştığım bir mekan var oraya gidiyorum beni biraz geride bırakırsan sevinirim kimsenin beni böyle lüks bir arabadan inerken görmesini istemiyorum ''
'' tamam bırakırım '' dedikten sonra arabadan indi görüşürüz dedim Mira da '' görüşürüz '' dedi ve çalıştığı yere giderken biraz onu izlemeye başladım acaba o da beni düşünüyormuydu.
MİRA'NIN AĞZINDAN,
Yine dünyada ki en sıkıcı iş yerine gelmiştim buradaki herkes sapıktı lanet olsun burada çalışmak istemiyordum ama mecburdum çünkü annem hasta babam bizi terk edip gitmiş küçük kardeşim okuyordu onu okutmam ve geçimimizi sağlamam lazımdı. İçeri girdim herkes sanki beni yermicesine bana bakıyordu o kadar güzel değildim normal bir sarışın kızdım işte neden bakıyorlardı ki amaçları neydi ? arka tarafta çalışanlara ayrılmış bir dinlenme odası vardı yorulmuştum dinlenmek için oraya gidip oturduğumda Mert aklıma gelmişti neden hep onunla karşılaşıyorduk ben bir kişiyle daha önce bu kadar karşılaşıp muhabbet etmemiştim kendi halimde bir kızdım bu kadar kafa yoramazdım daha önemli işlerim vardı ailemin geçimini sağlamak gibi.
Öğle yemeği için saat 1 gibi işten çıktım ve lüks bir lokantaya gitmeye karar verdim daha önce gitmemiştim gitmek istiyordum. Taksiye atladım ve en lüks lokantayı buldum içeri girdim masaya oturdum menüyü açıp ne yiyeceğime karar verirken yemek fiyatları gözüme çaptı bunlar ne kadar pahalıydı ve neredeyse hiçbirinin ismini bilmiyordum ahh lanet olsun buradan zenginlerin içinden öylece kalkıp da gidemezdim bir şeyler yemek zorundaydım benim için en uygun olan bir çorba sipariş ettim onu beklerken tam 4 masa sağımda oturan Mert'i gördüm birisini bekliyordu sanırım, onu dikkatlice izliyordum yakışıklı ve karizmatikdi işi de vardı hayatında birisi olması normal tabi. Dahaca yemeğim gelmemişti burası çok kalabalıktı o kadar sipariş olmuştur ki benimkine sıra gelmemiştir diye aklımdan geçirirken kapıdan çok güzel uzun boylu son derece şık esmer bir bayan içeriye girdi nereye oturacaktı onu izliyordum. Ne Mert'in yanınamı oturdu o kız, olamaz yoksa Mert zengin miydi bu sabah o arabanın patronunun olduğunu söylemişti belki de sadece iş görüşmesi için patronu onu göndermiştir diye aklımdan geçirdim her ihtimal olabilirdi Mert bana yalan söylemezdi herhalde. Ben onları izlerken yemeğim gelmiş soğuyordu bile biraz daha onlara bakmak için çabucak yemeğimi bitirdim. Sevgili değillerdi sanırım sadece iş görüşmesiydi çünkü Mert hiç samimi durmuyordu çok ciddiydi.Neyse bu kadar izlediğim yeter hemde banane ki bundan işe geç kalmamam lazımdı hesabı ödedim taksiye atlayıp iş yerine geldim yine kapıdan girdiğim anda bütün gözler bana bakıyordu hemen hızlı adımlarla çalışanlar için ayrılan odaya geçtim üstümü değiştirdim ve çalışmaya başladım.
MERT'İN AĞZINDAN,
İşlerimi halletmiştim Asu ile görüşmeye gitmiştim bir süre onu bekledim. Geldi ve yanıma oturdu nereden geliyordu bu samimilik
'' merhaba Mertciğim ben Asu ''
'' Mertciğim mi nereden geliyor bu samimilik ?'' diye sordum.
'' biz birbirimizin olacağız Mert ben seni ilk gördüğümde bile çok dikkatimi çekmiştin seninle samimi olmayıp da kiminle olacağım ben''
'' olmaz Asu ben seni istemiyorum seni hiç görmedim tanımıyorum tanımakta istemiyorum samimi de olmak istemiyorum lütfen ailene beni istemediğini söyle görüşürüz '' diyerek kalktım masadan, arkamdan '' ama Mert ben seni seviyorum benim olacaksın sen bu iş burada kapanmadı '' diye seslendi. Duymazlıktan gelerek arabama atlayıp eve döndüm.
Babaannem heyecanla nasıl geçtiğini sordu.
'' Biz onunla olamayız babaanne bu ikimizin ortak kararı şimdi lütfen izninle odamda dinlenmek istiyorum'' odama çıkarken '' yarın sabah konuşacağız Mert her şeyi doğru düzgün ve detaylı bir şekilde anlatacaksın yavrum '' diye seslendi babaannem. Yorulmuştum hemen duş alıp yatağıma girdim Mira aklıma gelmişti yine her zaman ki gibi o güzel sarı saçlarını o renkli gözlerini masum yüzünü düşünmek hoşuma gidiyordu. Aşık oluyordum.