MİRA'NIN AĞZINDAN,
Sabah yine o sıkıcı iş yerine gitmek zorundaydım. Duş alıp üstüme bir şeyler giyindikten sonra aşağıya inip kahvaltı hazırladım.Kahvaltımızı yaptıktan sonra yola çıktım ve en yakın duraktaki dolmuşa bindim.Çalıştığım iş yerindeki sarhoş adamların bana bakmalarından son derece utanıyordum.Aslında üniversite mezunuydum; moda tasarımı bölümünü bitirmiştim. Ama aileme bakmak zorunda olduğumdan daha iş arayamadan bu işe girmek zorunda kalmıştım.
Kafamı koltuktan kaldırdım 10 dakikalık süreden sonra çalıştığım yere gelmiştik. Kapıdan girer girmez yine bütün gözler bana çevrildi. Amaçları neydi ki bunların. Kafam eğik bir şekilde bizim için ayrılan odaya geçtim üstümü değiştirdikten sonra çalışmaya hazırdım.
MERT'İN AĞZINDAN,
Üstümü giyinip dışarı çıkıyordum ki babaannem arkamdan:
'' Nereye gidiyorsun Mert konuşmamız gerek hemen geri dön ve dün neler olduğunu anlat bana.''
'' Tamam öyle olsun.'' diyerek hazır olan kahvaltı sofrasına oturdum. Babaannem
''anlatmayacak mısın ?''
Hemen konuya girdim '' Geldi ve direk olarak yanıma oturdu.Bir de bana Mertciğim dedi bu samimilik nereden geliyor sence babaanne ?''
'' Olabilir Mert o kız seni seviyor ve sana çok uygun sadece bunun için mi bıraktın ?''
'' Bide arkamdan bu konu kapanmadı diye bağırıyor daha ne olsun ?''
'' Bunlar normal Mert bir kız öyle bırakılır mı en azından biraz daha ısınmaya tanımaya çalışsaydın.''
'' Sen kimin yanındasın babaanne?''
'' Tabii ki senin Mert ama sana uygun bir kızı daha nerede bulabiliriz ki ?''
'' Beni kendi halime bırakırsan ben sana uygun kızı kesinlikle bulacağıma söz veriyorum babaanne izninle işe gitmem gerek görüşürüz.''
'' Bu seferlik dediğin gibi olsun Mert ama ailemize yakışmayacak kızlardan uzak dur.''
'' Görüşürüz çıktım ben. ''
Arabaya atlayıp holdinge geldim. Mira aklıma gelmişti nerede çalışıyordu ailesi nasıldı yakın çevresinde kimler vardı okumuş muydu hepsini öğrenmek istiyordum. Hemen asistanımı çağırıp '' Bana Mira Koral hakkında ne kadar bilgi bulabilirsen bul ve getir hepsini istiyorum.''
'' Tamam Mert Bey elimden geleni yapacağım.''
Bekliyordum. Kapı sesi geldi ve '' Elimden geldiğince bulmaya çalıştım Mert Bey buyurun.''
'' Teşekkürler, şimdi çıkabilirsin.'' İncelemeye başlamıştım.Annesi, kardeşi ve kendisi normal bir evde yaşıyorlar, babaları terk edip gitmiş.Mira ailesini geçindirmek için sigara,içki gibi zararlı maddelerin kullanıldığı ve utanmadan kızlarla yatan erkeklerin takıldığı bir mekanda garsonluk mu yapıyor işte buna katlanamam. Moda tasarımı bölümünü bitirmiş ama bu sektörde bir öz geçmişi yok. Bu konuda bir şeyler yapmam gerektiğini düşündüm. Ama ne ? Mira orada mecburiyetten çalışıyordu. Çünkü babası onları terk etmişti. Aslında bizim holding de yeni bir moda tasarımcısı hiç de fena olmazdı.
Asistanımı çağırdım '' Mira'yı bu holdinge çalışan olarak almanızı istiyorum hemen ona iş teklifi yollayın kabul ederse de yarından itibaren burada çalışacağını söyleyin. ''
'' Nasıl isterseniz Mert Bey. ''
MİRA'NIN AĞZINDAN,
Lanet olası bir günün daha sonuna gelmiştik işten çıktığım gibi eve döndüm. Kapıyı açar açmaz kardeşim bana doğru elinde bir zarfla koşuyordu. '' Ne bu ? ''
'' Sana iş teklifi gelmiş abla eğer kabul edersen çok iyi bir maaşla yarından itibaren çalışmaya başlayacakmışsın.''
Hemen zarfı açtım kardeşimin dedikleri yazıyordu. Odama çıktım düşünmeye başladım neyin nesi şimdiye kadar bana hiç iş teklifi gelmedi kim ister ki beni hemde bir holdinge şaşırmıştım.Şuan çalıştığım iş yerini o erkeklerin bana bakmasını sevmiyordum hemde maaşı düşüktü. Eğer bu teklifi kabul edersem hem yüksek bir maaşla başlayacaktım hemde bana bakan kişilerden kurtulmuş olacaktım. ''Kabul etmelisin Mira. '' diye içimden geçirdim. Kabul edecektim ama sırf ailem için. Zarfın alt tarafında yazan numarayı aradım.
'' Teklifinizi kabul ediyorum.''
'' Bizi çok mutlu ettiniz Mira Hanım yarın sabah yeni işinize başlayabilirsiniz.''
'' Teşekkürler.'' dedim ve kapattım. ''Önder Holding'' Mert Önder yoksa Mert gerçekten de bana yalan mı söyledi yarın her şey açıklığa kavuşacaktı. Yorgundum uyumam gerekiyordu hem yarın erken de kalkacaktım en iyisi uyumak diyerek ışıkları kapatıp yattım.
MERT'İN AĞZINDAN,
İş çıkışı spor kıyafetlerimi giydim ve spor salonuna gittim. Spor yaparken telefonum çalmaya başladı asistanım arıyordu.
'' Ne oldu cevap verdi mi ? ''
'' Evet Mert Bey teklifimizi kabul etti yarın erkenden holdinge gelecek'' yüzüm gülmeye başladı,sevinmiştim, artık onu istediğim kadar görecektim. Sporum bittikten sonra az önce aldığım sevinçli haberle eve geçtim. Tek sorun yarın Mira beni holding de görecekti belki de çoktan anlamıştır holding sahibi olduğumu. Yarın ona her şeyi açıklamak zorundaydım.