Zrób krok do tyłu. Spójrz na siebie. Jesteś człowiekiem. Jesteś piękna. Jesteś taka PIĘKNA. I możesz być kim chcesz. Możesz być wszystkim. Nienawidź kogoś tylko dlatego, że ktoś złamał Ci serce, albo dlatego, że Twoi rodzice się rozchodzą, albo dlatego, że Twój przyjaciel Cię zdradził, Twój ojciec Cię uderzył, dziecko na ulicy nazwało Cię grubym, brzydkim, głupim, nic nie wartym. Nie przejmuj się rzeczami, których nie możesz kontrolować. Płacz kiedy potrzebujesz, potem odpuść, kiedy nadejdzie czas. Nie skupiaj się na bolesnych wspomnieniach tylko dlatego, że boisz się zapomnieć. Puść wolno, to co jest przeszłością. Zapomnij co nie jest warte pamiętania. Przestań brać rzeczy za oczywiste, pewne. Przestań brać życie za oczywiste, pewne. Żyj dla czegoś. Żyj dla siebie. Zakochuj się. Odkochuj się. Zakochuj się. Odkochuj się. Rób to w kółko do póki, nie poznasz, jak to na prawdę jest kogoś kochać. Pytaj. Mów ludziom, co na prawdę czujesz. Śpij pod gwiazdami. Twórz. Wyobrażaj siebie. Marz. Inspiruj. Dziel się rzeczami niesamowitymi. Poznawaj nowych ludzi. Rozweselaj innych. Dawaj innym powód do uśmiechu. Podążaj za marzeniami. Żyj pełnią życia. Po prostu żyj, cholera. Zostaw w tyle wszystkie złe rzeczy i ŻYJ. I pewnego dnia, kiedy będziesz stara, spojrzysz wstecz i nie będziesz żałowała.