N.H./Κατασκήνωση.1

486 28 10
                                    

*αφιερωμένο σε KlaraKlarisa *

Πριν μερικές μέρες ήμουν κατασκήνωση. Εκεί γνώρισα έναν κούκλο.

Ας πάρω την ιστορία από την αρχή:

Είχα πάρει τις πετσέτες μου και ο,τι άλλο χρειαζόμουν και κατευθυνόμουν προς τις τουαλέτες. Το αστείο είναι ότι οι γυναικείες τουαλέτες βρίσκονταν στην πτέρυγα των αγοριών και οι αντρικές στην πτέρυγα των κοριτσιών. Έτσι όλοι πηγαίναμε πέρα-δώθε.

Έτσι όπως προχωρούσα κουτούλησα με ένα αγόρι. Του έριξα μία γρήγορη ματιά πριν ρίξω όλα τα πράγματα κάτω και καλύψω το πρόσωπο μου με την πετσέτα από την ντροπή μου. Ήταν ξανθός και είχε ωραία γαλανά μάτια.

Έφυγα τρέχοντας και πήγα να κάνω το μπάνιο μου.

Ύστερα πήγα με τις φίλες μου σε μία καφετέρια που συχνάζαν όλοι.

Καθώς πίναμε πορτοκαλάδα, γιατί δεν μας άφηναν να πιούμε καφέ, είδα το αγόρι από πριν να κατευθύνεται στο πινγκ πονγκ. Το μπαλάκι ξέφυγε και έφτασε στα πόδια μου.

"Εϊ, κούκλα, μου δίνεις το μπαλάκι;" Σε μένα μιλάει;

"Ν- ναι, φυσικά" του έδωσα το μπαλάκι χωρίς να πάρω την ματιά μου από την δικιά του.

[...]

Την επόμενη μέρα πήγαμε για χορό και μας χώρισαν με αγόρια. Και μαντέψτε με πιον με έβαλαν. Με το ξανθό αγόρι. Αφού τελειώσαμε ντρεπόμουν τόσο που δεν του μίλησα και πήγα να φύγω.

Τον ενιωσα να με πιάνει από το χέρι.

"Να μην χαθούμαι. Niall"

" Κλαρίσα"

-Kassy_Daule

One Direction Imagines Kde žijí příběhy. Začni objevovat