Bolum -3-

20 3 1
                                    

-Dolunay-
Bir sabah blog yazarken annem seslendi. "DOLUNAY! DOLUNAY! ABINIDE UYANDIR KAHVALTIYA GEL" dedi. Bende odamladan bagirdim "MERTT!UYANN KAHVALTI HAZIR!". Abime abi demeyi sevmiyorum cunku aramizda sadece 4 yas var ve buna gerek duymuymuyorum. Mertle birlikte merdivenden inerken burnuma kizarmis ekmek kokulari geliyordu. Asagiya indim tam tahmin ettigim gibi kahvaltida kizarmis ekmek vardi. Karnim cok ac olmadigi icin bir tane kizarmis ekmek alip uzerine Nutella surup yedim ve odama ciktim. Tekrar bilgisayarimi actim ve blog sayfama baktim gelen kutumda bir cevapsiz mesaj vardi. Normalde gelen kutusundaki mesajlari okumadan siliyorum ama ismi dikkatimi cekmisti. Kozzmos diye birinden gelmisti. Aynen soyle yaziyordu. "Merhaba yazdigin bloglara bayiliyorum ve arkadas olamak istiyorum👍 " onun sayfasina baktim kotu birine benzemiyordu. Bende ona cevap yazdim. "Tamam olur memnun oldum Kozzmos" dedim ve hemen bir cevap geldi "☺ benim ismim Uzay peki ya seninki ne?! " bende cevap verdim." "Bende Dolunay memnun oldum." ve boylece ilk internet arkadasimla tanismis oldum. Bes alti dakika sonra Gulceye mesaj attim. "Napiyorsun" cevap vermeyince bende asagiya inip televizyon izlemeye basladim.

-Uzay-
Dun gece teen wolf izlemekten cok gec yattim sabah kalktigimda da kahvaltida kimse yoktu kendime bir tost hazirliyip odama ciktim. Tostumu yerken bir yandan da blog sayfama bakiyordum sonra bir sayfa dikatimi cekti. Poshet diye bir isim bloglarini okudum cok guzeldi. Bende mesaj atmaya karar verdim. "Merhaba yazdigin bloglara bayiliyorum ve arkadas olamak istiyorum👍" yazdim.
"Tamam olur memnun oldum Kozzmos" "☺ benim ismim Uzay peki ya seninki ne?!" " Bende Dolunay memnun oldum."yazdi benimde ilk arkadasim Dolunay oldu.

Sadece Biz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin