Sebulan kemudian...
"Semua orang ambik tempat masing-masing! Berbaris cepat-cepat! Mereka dah datang!!" semua orang kelam kabut berbaris ditepi dinding. Pintu dibuka. Kumpulan Girls Killer melangkah masuk.
"Selamat pagi Kanzaki-sama! Selamat pagi!" semua orang tunduk hormat pada mereka. "Haha.. Selamat pagi semua.Sekarang kamu semua boleh masuk kelas!" Kanzaki arahkan semua orang masuk kelas.
"Kanzaki awak memang hebatlah tadi" "Terima kasih Uchida biasalah bila dah jadi kaya dan berkuasa di sekolah ini. Hihi.." "Ya memang betul tu Kanzaki paling kaya di bandar ini!" Mizaki dan Sera sorak Kanzaki. "Oh! Beg baru nampak!" uchida terpengun dengan beg tangan Kanzaki"Ini ke? Beg ni jenama sekarang tau dan paling mahal" "Waaah! hebatnya!" "haha.. Terima kasih. Jomlah balik kelas saya nak cerita lagi tentang beg ni" "Baiklah jom Kanzaki-sama"
Kumpulan Girls Killer menuju ke kelas mereka sambil sembang tentang beg tu. "Dah lambat! Dah lambat! Habislah saya!" Fumika kelam kabut lari ke kelas dia. "Aagh!" bum! Fumika terlanggar Kanzaki. Fumika terjatuh atas lantai habis buku dia beserelak
"Maaf..Kanzaki!" Habislah aku terlanggar Kanzaki. Fumika cepat-cepat bediri tegak "Minta maaf Kanzaki-sama! Saya kelam kabut tadi!" Kanzaki pandang tajam pada Fumika
"Kanzaki beg tangan awak!" Kanzaki pandang beg dia. Terkoyak "Beg awak terkoyak!" Kanzaki hanya diam. "Maaf..saya..tak sengaja.." Fumika mengigil.
Kanzaki seyum "siapa nama awak?" Fumika pandang Kanzaki "Fumika... Fumika Kimijima.." "Fumika.. Awak budak barukan?" "ya.. Saya baru pindah semalam.Ini hari pertama saya." "Oh,okey Fumika Kimijima! Awak dihukum sebab rosakkan beg saya! Mulai hari ini awak dibuli pada semua pelajar tiada siapa akan tolong kamu! Kalau awak tidak mahu dihukum awak kena bayar RM 10000 dengar tak!!" "sekarang awak pulak mangsa buli! Hahahahah!"
Tidak... Saya tak nak jadi mangsa buli... Apa perlu saya buat...
"Mari semua kita pergi!" kumpulan Kanzaki beredar dan sempat lagi mereka pijak buku Fumika. Fumika kutip buku yang berterabur di lantai. Semua buku dia kotor. Fumika menitis air mata.
YOU ARE READING
Koleksi Cerita Buli (Ijime)
Short StoryKisah ini semuanya pada zaman sekolah dan kisah ini cuma cerita rekaan sahaja Warning: Menjadi pembuli adalah sangat teruk bagi kita di sekolah. Jangan jadi pembuli! Ingat! Kandungan : 1. Bayangan Yang Takkan Hilang -Misaki Yuu 2. Before Story- Ka...