01.

35 5 0
                                    

Most épp órára tartok egy gazdag bentlakásos suliban. Ma van az első nap a második évemből. Nincs barátom, mivel nem vagyok az a ribi felé mint Kelly. Szemüveges, fogszabályzos és mindig fel kötve hordtam a hajam. Elég sokat meg alaztak ezért a tényért. Idén ezért egyáltalán nem tudnak majd. Remélem de nagyon.
Be értem a terembe és le ültem hátulra.
-Nézetek a szörnyela plasztikai műtéten volt -röhögi Kelly a többi idiótának.
-Emberi kinézete lett ez csoda jó sok pénzt kellett lopnia az apjától hogy így nézzen ki. -mondja egy másik csaj.
Nyugi ne húzd fel magad. Ne állj fel és ne öld meg őket. -gondoltam magamban.
-Na nyomi mennyi volt a műtéted? -kérdi Jessica.
-Se mennyi be nem került -kezdek bele. -mert....
-Ja akkor természetben fizetél- vág a szavamba az egyik csaj.
-NEM FEKÜDTEM LE SENKIVEL SE, NEM VAGYOK KURVA MINT TI, ÉS NEM VOLT SEM ILYEN MŰTÉTEM -mondom nagyon hangosan és dühösen. -Ez a ti dolgotok hogy fűvel fával ágyba bujtok es plasztikázátok magatokat.
-Nézetek vissza is mer szólni de nagyon nem teszi jól. Velem és a barátnőimel nem beszélhetel így -majd lendül a keze hogy meg pofozon.
De valaki el kapta a kezét.
-Mért akarod bántani? -kérdi egy idegen fiú.
Fura érzés kapott el de nem tudom mért. Időm se volt ott maradni és végig hallgatni a beszélgetésuket. Fel áltam és el indultam ki de valamelyik lotyó kigancsolt. Estem egy nagyot ami miatt fel horzsoltam a térdem és kezem. Ez nem volt elég még Jessica rám öntötte a kávéját.
Nagyon közel jártam ahhoz hogy át változak és szét tepjem őket. De nem tettem hanem ki szaladtam a lány WC -be. A tükörben néztem és láttam hogy ezüsten izzanak a szemeim és a karmaim is ki nőtek. Két hónapja meg változott az életem. A szüleimmel Erdélyben voltunk nyaralni ahol meg támadott egy vérfarkas. Sokan úgy vannak vele, hogy vérfarkasok nem léteznek, csak élénk fantáziával rendelkező emberek agy szüleménye. Én biztosan állíthatom hogy tényleg léteznek. Hisz én is közéjük tartozom. A mai napig nem tudom ki változtatott át ,de egy nap ki deritem hogy ki volt.
Igaz hogy rengeteget változtam miatta. Jobb látás, hallás, szaglás, gyorsabb is lettem mint az átlag ember.
Léptek zajara leszek figyelmes meg áll az ajtóban. Én be megyek az egyik fülkébe, mikor be jött az illető.
-Tudom hogy itt vagy gyere ki- mondta egy srác.
-Hogy te is megaláz? -morgom ki az utolsó szót.
-Nem hogy segítsek le nyugodni újonc kutyus. Kicsit se volt fel tűnő, hogy fél perc alatt ki értél a teremből ezüst szemmel.
Morgok egy hangosat és ki nyitom az ajtót.
-Ha nekem akarsz jönni nem jó ötlet mert mellettünk épp óra folyik. Le kell nyugodnod gondolj valamire ami le nyugtat. -utasít és valami miatt szót fogadok neki.
Két perc múlva emberibb formában álltam előtte.
-Te is vérfarkas vagy? -kérdem.
-Igen az vagyok és Christopher Moon vagyok.
-Madison Black de csak Madi. Honnan tudtad hogy újonc vagyok? -kérdem

Bloody FateWhere stories live. Discover now