-Ez ilyen farkas dolog mivel én is az vagyok - mondja.-de menjünk vissza a terembe
-Mi van? Te hülye vagy? Mért mennék én oda vissza. Nem láttad mit csinált Kelly meg Jessica?- hadarom. -Mellesleg honnan tudjam hogy igazat mondol
-Ne akadj ki. Láttam hogy mit csináltak, de ne add meg nekik azt az örömöt hogy meg futamodol. Most szépen ki mosod a hajadbol a kávét. Fel veszel valami irigylésre méltó ruhát, majd be szambázol a terembe. -meg mutatja a vörös szemét és a hegyes fogait.
Bólintok és majd el indulok ki és Christopher jön utánam.
-10 perc és itt vagyok -mondom a szobámba és be megyek a fürdőbe.
Még hajat mosok addig hallom hogy a fiú egyik ruhám után dobalja ki őket a szekrenybol és még motyog is hogy ezek nem jók.
-Vissza is pakolod majd? -kérdeztem mikor ki mentem.
Egyből rám pillanat mert a haj mosásból fürdés lett, és egy törülköző volt körém csavarva.
-Nem most majd órák után talán. De meg találtam a tökéletes ruhát. -mutatja.-Te normális vagy fel nem veszem ezt. Kurvának fognak nézni.
-Nem fognak annak nézni, hanem egy dögös nősténnyek. Nem értem, ilyenkor hol a farkas éned, és nem üvöltözik veled hogy most rögtön ved fel a ruhát. Tuti fel akarod venni. Mellé még jó az évnyitóra.
-Nem vagy véletlenül homi? -kérdem - de fel akarom de nem órára, hogy kurvának nézzenek, de már annak néznek.
-Fel veszed? -a homi kérdést meg el engedte a füle mellett.
-Nem, talán, na jó igen - mondom.Oda adja a ruhát és be megyek a fürdőbe. Gyorsan fel veszem a ruhát, és meg szaritom, majd be göndörítem. Viszek fel egy egyszerű sminket.
Ez volt a második alkalom hogy használtam a smink cuccaimat.
-Na milyen? -kérdem Christ.
-Fantasztikus nagyon csinos vagy -mondja fél perc után.
-Köszönöm.〰⚫〰⚫〰
Első órára nem értünk be, de nem baj el magyarázta a tanárnak hogy történt egy kis baleset ezért nem voltunk órán.
A nap további részében puszlaltak de nem vettem figyelembe. Egész jól el voltam az alfa sráccal. Harmadik órára sok dolgot meg tudtam róla, de ő is rólam. A farkas témát meg majd utolsó óra urán beszéljük meg.