"Hey! Kapatıyoruz."
Kafamı kaldırdım ve hayatımda gördüğüm en güzel şeye baktım.."Efendim?"
"Kapatıyoruz dedim. Çok içtiniz, bu durumda araba kullanamazsınız. Şoförünüz de gelmeyecek. İsterseniz ben bırakabilirim sizi."
"Ama evim buraya çok uzak. Şoförüm nerede kaldı?!"
"Sakin olun" gülümsedi ve devam etti, "Şoförünüz 8 kez sizi aradı. Ama kendinizde değildiniz bu yüzden ben cevap vermek zorunda kaldım. Hastanede olduğunu, gelemeyeceğini söyledi ama sorun değil ben bırakabilirim."
Teklifini kabul ettim ve arabaya bindik. Evin yolunu unutmuştum. Başım da dönüyordu...
"İyi misiniz? Evinizin nerede olduğunu sormuştum ama siz çok kötü görünüyorsunuz. İsterseniz benim evime gidebiliriz. Bu arada adınız neydi?"
Kafamı kaldırdım ve "Adım Jongin, evimin nerede olduğunu hatırlamıyorum ama şoförümü arayabilirsin. O tarif eder."
"Telefonunu kapatacağını söylemişti. Evime gideriz, siz duş alıp yatarsınız. Merak etmeyin, insan yemiyorum ahaha"
Başımı salladım ve eve geldik. Başım çok ağrıyordu. Duştan çıktıktan sonra koltuğa oturdum. Yanımdaki güzellik konuşmaya başladı, "Kendimden pek bahsedemedim. Ben Oh Sehun. 18 yaşındayım. Ahh, sizi zorlamayayım. En iyisi bugün dinlenin. Yarın konuşuruz.."
...
Sabah gözlerimi açtığımda kucağımda onu gördüm. Uyandırmak istemedim, çok güzel uyuyordu. Her şeyiyle mükemmeldi. Biraz utangaç olduğum için numarasını isteyemezdim. Telefonunu aldım ve kendi numarama mesaj attım. Onu uyandırmak için burnundan öptüm ama uyanmadı. Bu güzel manzarayı izlemek çok güzeldi...
Gözlerini açtı ve şapşal bir ifadeyle gülümsedi. "B-ben burada napıyorum" dedi gülerek.
"Bilmiyorum, kucağımda uyuyordun, uyandırmaya kıyamadım. Neyse, ben acıktım tatlı çocuk."
"Yemek yapmamı mı istiyorsun. Ahh, az önce bana tatlı çocuk mu dedin? Tatlı olduğum doğru ama çocuk sensin. Neyse Jongin, ne yemek istersin?" diye sordu.
"Ne yapabiliyorsun?"
"Yemek yapamıyorum, beni yiyebilirsin haha"
Gülmemek için kaşlarımı çattım ve "Komik değil..Ben gerçekten acıktım. Sen akşam yemeğimsin" dedim.
"Nasıl olur da bu kadar obur biri incecik olur..Yemek yapmak için fazla tatlıyım. Kendin yap."
--------
+15 vote devam jzxcjz