25Temmuz
Bugün sabah kalktığımda ilk işim hafta sonu olduğu için televizyondan magazin programı açmak oldu . Su içmek için mutfağa gittiğim de, Taylor'ın sesini duydum. Elimdeki bardakla beraber doğruca salona koştum.
"DÜNYACA ÜNLÜ TAYLOR SWİFT TÜRKİYE YE GELİYOR " yazıyordu. Şok olmuştum ne yapacağımı şaşırmıştım. Doğruca paralarımı biriktirdiğim kumbaramı almak için odama koştum. Paralarımı saydıpımda tam 50 tl vardı. 100tl bile değildi.
Annem daha uyanmamıştı. Eğer onu bu olay için uyandırırsam eminin çok kızardı.Bende ne yapacağımı bilemez salonda oturmaya devam ettim. Annem Taylor'ın albümlerine bile verdiğim paralar için" boş boş şeylere para veriyorsun git telefonuna yükle öyle dinle "derken ben ondan nasıl konser bileti için para isterdim ki...
YİTİP GİTMİŞ BİR CUMARTESİ GÜNÜ AKŞAMI
Akşam babam işten gelmişken bu konuyu akşam yemekte konuşmaya karar verdim.Annem yemekleri hazırlamış bizi çağırırken,babamda televizyonunu izlediği o koltuğundan yavaşça doğruldu. Ve tabiki korku ve çaresiz bir şekilde adım adım mutfağa ilerledim. Babam çoktan mutfağa gitmişti bile..
Tam oturduk herkes bayağı dalmış bir şekilde yemeğini yerken" Anne" diye bir söz fırlayıverdi ağzımdan. Sonra annem yemeğini bırakmış bana şaşkın gözlerle bakarak"Noldu bir sorun mu var ?" dedi. Bende "Şey" falan diye kekelemeye başlayınca "Lafı geveleyip durmada haydi söyle"dedi. Babam da bir derdim olduğunu anlamış olacak ki o da yemeğini bırakıp bana bakmaya başladı. " Ya aslında,ben sizden bir şey isteyecektim" dedim. Babam da "Hayırdır inşallah söyle bakalım ne istiyorsun?" dedi. Bende" Bu sabah kalktığımda hafta sonu olduğundan magazin programını açtım. Su içmek için mutfağa gittim ve televizyonda Taylor'ın sesini duydum...
Olayın tamamını anlattıktan sonra annemle babam birbirlrine bir hüzünle baktılar.Ve annem bana dönerek" Kızım biz o kadar parayı sana nasıl verelim? Biz daha senin o aldığın albümlere verdiğin paralara kızıyoruz." dedi. Babam da anneme bakıp bana dönerek" Kusura bakma kızım. Seni mutlu etmek isterdik ama bu aralar işlerim çok yoğun ve paramı zar zor alabiliyorum adamlardan. Hem aldığım para da doğru düzgün bu eve bile yetmiyor. O kadar parayı sana nasıl vereyim? Hem versem bu evin kirasını , faturlarını ve en önemlisi masraflarını karşılayamam." deyip yemeklerine geri döndüler. Çaresiz bende yemepimi bırakıp, üzgün bir ifadeyle "Ben doydum , eline sağlık anne size afiyet olsun"deyip tam mutfaktan çıkarken gözyaşlarımı tutamayarak sessiz bir şekilde odama girip yatağıma atladım. Tabii ki ağlayarak.
Gözümü açtığımda geceydi. Odamdan çıkıp sessiz kedi adımlarıyla lavaboya gittim. Ağlasam daha da ağlayacaktım ama gözlerim şişmiş ve adam akıllı acıyordu. Koridorun başından baktığımda salonun ışığı yanıyordu. Kedi adımlarıyla kapının oradan dinleme başladım. Nedense annem ve babam yatmamışlardı. Bir umutla onları dinlemeye koyuldum.Aralarındaki konuşma şu şekildeydi. Babam" Israr etme ben zaten bu evi zar zor geçindiriyorum" sözüyle benim umudumu bir parçada çöpe atmıştı. Annem de "Ama o da küçük ve onun o kadına olan hayranlığını biliyoruz en azından harçlığını bir kaç tl arttırıp eline 100tl verebiliriz. Zaten o harçlıklarını biriktiren bir çocuk. Eline 100tl verip harçlıklarını arttırırsak eminim parası
yetecektir. Lütfen" dedi. Babam da "harçlığı zaten günde 3tlydi günde 2tl artırıp 5tl yapacağım ve 100tl vericem ama bu sürecte 100 tllik masrafımızdan kısacağız. Ama ben harçlığını hergün tamı tamına vereceğim eğer parası yetmez ise benim umrumda değil" dedi. O kadar mutlu olmuşrum ki anlatamam. Annemi çok seviyorum hemde çok!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAYLOR SWİFT İN KONSERİNE GİTMEK
FanfictionBu hikayede Taylor'ın konserine gitmek isteyen bir kızımız var büyük ihtimalle bu benim....