(Verilen fiyatlar kendi kafamdandır.)
26Temmuz
Sabah kalktığımda en azından biraz mutlu kalkmıştım. İçimdeki mutsuzluğu,konsere gidememe korkusunu unutmak için odamı temizlemeye karar verdim. İlk önce yatağımı topladım. Sonra masamın üzerinde dağılmış olan kitaplarımı dolabıma yerleştirdim,dağılmış kuruboyalarımı sıra numarasına göre kutusuna dizdim. Resim çalışmalarımı da tarihlerine göre dosyama dizerek koydum. Sonra yerleri silip toz aldım. Saat öğlen olmuştu ben bunları yaparken. Annem odama gelip kapıyı tıklatarak içeri girdi ve" Napıyorsun? Keyifli görünüyor gibime geldin." dedi. Bende"Eh işte biraz odamı toparladım. Kafam dağıldı." dedikten sonra annem odadan çıkarken"Haydi biraz çabuk ol da kahvaltıya gel, çayın soğumasın." dedi. Bende "Tamam." dedim. Ama annem odadan çıktıktan sonra o mutsuzluk ve hüzün yine bedenimi sarmıştı. Ne güzel unutmuştum. Hem bir şey olacak da işler ters gidecek diye ödüm kopuyordu. Zaten beni üzüyorsunuz . Ne diye gelip hatırlatırsınız sanki? Hem ya param yetmezse daha da üzülecepim. Üff.
Son olarak odamın perdesini açıp, camını açtıktan sonra mutfağın yolunda koyuldum. Mutfağa girdiğimde annemle babam yine konuşuyor olacaktı ki beni görünce sustular. Sessizce sandalyeme oturarak yemeğimi yemeğe başladım. Annem babama haydi dermişçesine kafa salladı. Baktı ki babam konuşamıyor annem lafa girdi."Kızım biz babanla bir karar aldık. Baban sana 100 tl verecek. Ve de harçlığını 2 tl artıracak. Ve bu paraları biriktireceksin.Eğer paran yeterse gidebilirsin. Yetmezse.. " diyip umutsuzca bana baktı. Bende" Peki anneciğim çok teşekkür ederim. " dedim. Sonra annemle babamda rahatlamışçasına bir oh çekip yemeklerine devam ettiler. Tabi bende yemeğime koyuldum.Yemeğimi bitirdikten sonra "eline sağlık anneciğim. Size afiyet olsun"dedim. Annem de "afiyet olsun bir tanem" dedi. Tam mutfaktan çıkarken salona gitmeye karar verdim. Çünkü bilet fiyatları açıklanmış olabilirdi. Sonuçta evde internet yoktu ve ben magazin programından izlemek zorundaydım. Ama internet olsaydı böyle olmayacaktı çünkü internete istediğim saatte baksamda orada yazacaktı. Ama internete de güvenilmez ki.. Bu şekilde kendi kendime konuştuğumu farkederek başımı iki yana sallayıp kumandadan magazin programını açtım. Tam vaktinde açmış olmalıyım ki, "BİRAZDAN" yazarak Taylor'ın konser videolarını gösteriyorlardı. Bende heyecanla beklemeye koyuldum. Daha dişimi fırçalamamıştım. Birazdan demesine rağmen fırçalamak için gitmemiştim çünkü her an
kaçırabilirdim.
5-10 dakika sonra Taylor ile ilgili olan haber başlamıştı. Pür dikkat haberi izliyordum. Haber de en arkanın 100 tl civarı en önlerinde 400-500 civarı olduğu söyleniyordu. Ben en önlerden almak istiyordum. Ama en arkadan alsaydım hevesimi de alamayacaktım. Neyse haberi izlemeye devam ettim. Bu sefer de tarihlerden bahsediliyordu.
İnanmıyorum şok olmuştum. Bu kadar çabuk olamazdı. Eylül ayının 30 unda geliyormuş. Ee para olayına gelirsek, biz temmuz ayınının 26sındayız.Ağustos ayına geçmemize4-5 gün var. Eylül ayıyla beraber 60 gün, 65 gün ile 5 i çarpar isek 325 tl yapıyor bende 50 tl vardı eder 375, babamın verdiği 100tl ile 425tl yapıyor ve ben GİDEBİLİYORUM!!!
Akşama kadar nasıl parayı artırabilirim diye düşündüm (fotoğraf falan çekilirsem onlara bir şey yapmak için )aklıma şöyle bir düşünce geldi. Annem markete gönderdiği zaman artan kağıt paralarını değil de, en azından 3-4 tl kalan bozuk paraları alabilirim. Yemekte bu konuyu annemle konuşacağım diye iç sesimle konuşmaya dalmışken, annem birden odama daldı ve o zaman kendime geldim. Annem "haydi çabuk ol, evde yoğurtla ekmek kalmamış. Bende işlerden dolayı babana söylemeyi unutmuşum. Baban eve geldi ama gitmez o şimdi çabuk ol en azından bir ekmek kaldıysa bile hemen kap gel. He bu arada al şu 20 tl yide para üstünü iyi hesapla" dedi. İşte bu benim için bir fırsattı. Bir koşu markete gittim. 2 ekmek kalmıştı. Ama annem ne olursa olsun al demişti. Ekmek 1.25 tl ydi. Hesaplaya hesaplaya gidiyordum. Neyse ben iki ekmek alacağıma göre 2.50 tl yapar. Yoğurtta 8.50 tlydi. Toplam 11 tl yapar. Para üstü de 20-11=9tl . E kasacıda 5 tlyi kağıt olarak verecek ve 4 tlyi de bozuk. Ohh rahatlamıştım. Eğer annemi de ikna edebilirsem 4 tlyide cebe atmıştım. Neyse bunları düşünmeyi bırakıp kasaya doğru yürüdüm. Kasacı çabucak 2 ekmek ve yoğurdu geçirmişti. Bense o sırada yoğurt ve ekmeği hızlıca poşetlemeye çalışıyordum. O sırada kasiyer tahmin ettiğim gibi "11tl" dedi. Bende avcumın içinde katlanmış olan 20 tlyi uzattım. Bense o sırada poşetlemeyi halletmiştim. Kasiyer 20tlyi düzleştirerek para kontrol makinesinden geçirip. Bi kaç tuşa basarak kasayı açtı. Ve o güzelim 9tlyi verdi. Bende bir oh çekerek marketten çıkarak doğru eve koştum. Kapıyı annem açmıştı. Kapıdan içeri girerken ekmek poşetini alarak mutfağa koştu. Sanırım babam ekmek istemişti daha fazla sinirlenmesin diye hemen koşmuştu. Neyse kapıyı kapatıp yoğurdu tezgaha koyup poşetinden çıkarıp tabağa koymaya çalışırken söze başladım. " Anneciğim bir şey diyeceğim. Bugün konser için fiyatları ve tarihi belirtilmiş. Eylül ayının 30 unda ama ben babamın verdiği 5 tllerin ogüne kadar kaç para yaptığını falan hesapladım. Tamı tamına 425 tl.En ön yerde de 400 tl. En arkada olup Taylor'ı görmeden çıkmak asıl israf olacağından iyiyim ama aklıma bir düşünce geldi çünkü fotoğraf falan çekilirsem onları bastırmak için, lütfen marketten artan bozuk paraları da alabilir miyim?" dedim. O sırada masaya yoğurt tabağını koydum. Babam anneme ya sabır der gibi bir bakış atarak yemeğine devam etti. Annem de "olur ama konser parasını biriktirdikten sonra harçlığın sadece 3tlye geri dönecek." dedi. Bende sevinçle "tamam" dedim. Bilet işini fotoğrafçıda yapabilirim dedim. Annemde bana göz kırparak başını tamam işaretinde salladı. Ve yemeğine geri döndü. Yemeğimi bitirdikten sonra 4 tlmi alıp odama koştum. Pijamalarımı giyindim dişimi fırçalayıp sıcacık yatağıma girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAYLOR SWİFT İN KONSERİNE GİTMEK
FanfictionBu hikayede Taylor'ın konserine gitmek isteyen bir kızımız var büyük ihtimalle bu benim....