17 [Final]

637 42 3
                                    

Tüm üyeler uyurken ses çıkarmamaya özen göstererek Chanyeol'un odasına doğru ilerledim. Tek kişilik bir oda da olduğu için şanslıydım, yoksa üyelerden her hangi biri beni yakalayabilirdi. 

Ve şu an karşıma çıkan Luhan hyung'a bakarsak öylede olmuştu.

" H-hyung? "

" Bu satte ne yapıyorsun Baekhyun? "

" B-ben şey "

" Chanyeol'un yanına gidiyorsun, yanılıyor muyum? "

" Uhm.. evet onun yanına gidiyordum "

" Peki. Çok ses çıkarmayın. İyi geceler Baekkie "

Yanağımdan makas alıp giden hyungu'mun arkasından baktım. Çok ses çıkarmayın derken? Tanrım! Yanlış anlamıştı! Yanaklarım kırmızıya bürünürken derin bir nefes aldım. 

Chanyeol'un odasına geldiğimde kapıyı hafif açarak aralıktan başımı uzattım. Uyuyordu.

Sessiz adımlarla yatağa doğru ilerledim, ve bu sırada bir şey fark ettim. Her yerde benim fotoğrafım vardı. Üstelik gördüğüm kadarıyla kendisi çizmiş. O yüzden dışarı çıkarken her defasından odasının kapısını kilitliyordu. 

Bir süre resimleri inceledikten sonra yatağa yanına yatarak, kollarının arasına girdim. 

Fakat fark etmediğim bir şey daha vardı. Chanyeol uyanıktı.

" S-sen uyuyordun ama "

" Uykum hafiftir. Geldiğini görünce numara yaptım "

" Ah, pekala "

İlk defa yakından baktığım güzel gözleri ile yüzümü inceledi.

 " Hala rüyada gibiyim "

Gülümseyerek, benden sonra gri'ye boyattığı saçlarını okşadım.

" Eski kırmızına dönmeni istiyorum. Birbirimize benzeriz "

" Sen yeter ki iste "

Bir süre daha birbirimizi izledikten sonra, aklına bir şey gelmiş gibi eli ile alnına vurdu.

" Tanrım! Unuttum Baekhyun. Aslında ben hiç romantik biri değilimdir. Her zaman bundan dolayı şikayet bile edebilirsin. Ama seni gerçekten çok seviyorum. Sana yaşattığım acılar içinde özür dilerim, güzelim. Sevgilim olur musun?  "

Tabi. Buna güzel bir cevap verebilirdim mesela 'evet' gibi. Fakat söylediklerinden sadece bir kelime aklımda kalmıştı.

" Güzelim mi? "

" Evet, güzelsin "

" Yah! Park Chanyeol! Ben gayet yakışıklıyım "

" Hı hı evet "

Şakasına omzuna vurdum.

" Seninle sevgili olurum "

Gülümseyerek kollarını belime sardı. Bende başımı boynuna gömerek yeni favori kokumu içime çektim.

Peki. İyi, güzelde. Biz bunu diğer üyelere nasıl açıklayacağız? Umarım sana anlatmadığım için beni öldürmezsi, Luhan hyung.

Bocsáss Meg [ChanBaek] ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin