Merhabalar arkadaşlar.Hikayemi beyenip yorumlayan her kese çok teşekkür ederim.Umarım beyenmişsinizdir.Yeni hikayeyle karşınızdayım.Hep aksiyondan,korkudan yazardım.Ama bugün farklı bir şey yazmayı düşünüyorum.Umarım beyenirsiniz.İyi okumalar...
Evet...Yine oo.Kalbimin her atışı farklı atıyo onu görünce.Ahh keşke hep yanımda olsa.Sarılsam.Hiç bırakmasam onu.Biliyorum o da beni özlüyo.Hem de nasıl...Canım yaaa.Onu ilk gördüyüm an hep aklımdaydı hiç çıkmıyo aklımdan.Amaann.Niye çıksın ki?Böyle iyi bence😍Ama cok uzakta.En fazla 365km ve ötesi.Maalesef onu sık-sık göremiyorum.Onun yaşadığı şehire her defasında gitmek için bahane uyduruyorum.İşin bir tarafı kötü.Ne?Biliyormusunuz?hıhh.Nerden bileceksiniz kii.Ahhh ahh batsın bu dünya.Ne yazık ki bir-birimizle konuşmuyoruz.Yani şimdilik.Ama gelecekte....Düşünmek bile güzel.İnsana huzur veriyo.Biliyormusunuz?ilk gördüyüm günden beri kaç kez rüyamda gördüm.Bana gülümsüyordu.Fakat sesini duyamıyordum.Onunla kurduğum gelecekle yaşıyorum.Ve hala da yaşıyorum.Uzaklık insanı öldürüyor.Ben hergün ölüyorum onun yokluğundan.şimdi diyeceksiniz ki neden konuşmuyosun?Ailem yüzünden.Sakın yanlış anlamayın haa.Yani nasıl desem?mmmm.şeyy..ben universiteye hazırlanıyorum.okuyup uniye girmeden önce annemler söylemiyolar bana.onu düşünüp te okulu okumam diye korkuyolar.şimdi 11ci sınıftayım.ona kavuşmak için o günü 4gözle bekliyorum.Ben nerden mi biliyom onu?Tabi ki annemlerin kendi aralarında konuşmasından.İyi ki de duymuşum.Zaten gözüm tutmuştu o çocuğu.Bir de bu haber gelince çok sevinmiştim.Hala da seviniyorum.O beni 3yıldır seviyo.Bense 2yıl.Çünki onu 1yıl sonra tanıdım.O benim halamın komşusu oluyo.Çok iyi bir ailenin tek oğlu.Allah onu bize bağışlasın.O şimdi 21yaşında.Bense 16yaşındayım.Aşkın yaşı yoktur demişler.Doğru bir laf bence.Her zaman bu lafın arkasında durmuşum.Şimdi de duruyorum.O beni görmek için neler yapmadı neler😍😍Canım yaaa.Allah bozmasın.O askerliyini de yapmış,teskeresini de almış,çok şükür sağ-salim döndü.Şimdi o kursunu bitirdi.Ve lanet olsun ki yine asker gidiyo.Bazı olaylar yüzünden.1yıl.Tam 1yıl.koskocamam 1yıl.ömrümün yarısı gidicek kadar koca bir yıl.Belki zaman su gibi akıp ta çabuk biter bu yıl.Sağ-salim döner.O geldikten sonra ben tam 17,o ise 22yalında olucak.Artık bana söylüyecekler.Ben buna inanıyorum.Her seferinde onu görmek ümidile yaşadığı şehre gidip geliyodum.Az da olsa görüyordu beni.Bana bakıp gülümsüyodu.Tabi ki ben de ona😍😍Ama şimdi o gitti.Asker gitti.O kadar ağlamıştım ki.Neyse ki benim canımdan çok sevdiyim 1kaç tane arkadaşlarım var.Onların sayesinde kafamı dağıtıyorum.Onlar olmasa ben napardım bilmiyorum.Canlarım yaaa 😍😘😘😘Sizi çookk seviyorum bitanecik kankişlerim benim👭İnşallah o sağ-sağlim gelir.Ve benimle evlenir.Bir an önce ona kavuşmak istiyorum.İnşallah her kes gibi benim de istediklerim yerine gelir.İnşallah kavuşuruz.Onu çoookk seviyorumm.O da beni seviyo.Bundan adım gibi eminim.Tüm sevenler kavuşsun İnşAllah...
Arkadaşlar yorumlarınız benim için çok önemli.İnşallah beğenirsiniz.Kendinize iyi bakın.Hoşcakalın.😄😄