Demir,yani sevgilim beni hastaneye getirmişti.
Demirin ağzından...
Onu öyle görmek beni çok korkuttu.kucağıma alıp hemen hastaneye götürdüm.Doktorlar muayine odasına götürdüler.
"Allahım!Nolur ona bir şey olmasın..Nolur"(( Aradan tam 1saat geçdi.Nihayet doktor odadan çıktı.Çıkar-çıkmaz önünü kestim.
Doktor bey,sevgilimin nesi var?Neden bayıldı?Doktor bey üzülerek cevap verdi.
Maaesef Deniz hanımın beyninde ur var.Ve ne yazikki bunu halletmemiz imkansız.Çok uzun bir süredir bu hastalık var.Ve ne yazıkki ameliyyata alsak bile kurtulamaz.Size sadece son günlerini iy geçirmesini söyleye bilirim.
O an dünyam karaldı.Gözlerim kör,kulaklarım duymuyodu.Konuşamıyodum.Avazım çıktığı kadar bağırdım.
Haaayyyıırrrr!O ölemez!Asla izn veremem!Vermem!Onunla geleceyimiz vardı.Evlenicektik.Çocuğumuz olucaktı.Allahım!Nolur bir mucize olsun.
Sakinleşemiyodum.Bana sakinleştirici vurmak istediler ama izin vermedim.Ağlamaktan bir hal olmuştum.Artık onsuz hayat başlıyıcaktı.Hayyırr !!Asla onsuz yapamam.Güçsüz düşerim.Hayatta kalmam mümkün değil.Asla onu yalnız bırakmıyıcam.O ölürse,ben de ölürüm.
Aradan tam 3saat geçmişti.Ve meleyim yavaş-yavaş kendine geliyordu.Yanında küçük bir sandalye vardı.Gidip yanında oturdum.Elini tuttum.Saçını kokladım.Meleyim iyimisin?Ağrın var mı?
Hayır aşkım yok birşeyim.Şşeyy.Ben neden bayıldım Demir?
Gözlerim dolmuş,nitqim tutulmuştu.Kendimi toparlayıp cevap verdim.
Yok birşeyin birtanem.Sadece yorgundun o kadar.
Mm tamam.Ben eve gitmek istiyorum.
Tamam canım.Hastane işlemlerini halledip çıkalım hemen.
İşleri halletdikten sonra Demir beni eve getirdi ve alnıma küçük bir busecik kondurdu.Eve geldiyimde yine başım dönüyordu.Koltuktan tutup oturdum.Biraz sakinleşdikten sonra odama çıktım.Uykum vardı.Hemen üzerimi deyişip yatağıma uzandım ve uykuya daldım..
Ertesi gün.
Telefonumun sesine uyandım.Arayan Demirdi.
Günaydın aşkım.
Günaydın meleyim nasılsın bugün?
İyiyim canım sen nasılsın?
Ben de iyiyim.İşin yoksa buluşalım mı?
Tabi ki buluşalım.Ne zaman?
1saate kadar hazır ol.
Oldu canım görüşürüz.SENİ SEVİYORUM.
Ben de SENİ SEVİYORUM meleyim.
Yatağımdan kalkıp doğru banyoya gittim.Rutin işlerimi halledip çıktım.Elbiselerimi giyip evden çıktım.Açlığım yoktu.Ve yine lanet olası başım dönüyordu. Kapı çaldı.Koşa-koşa kapıya doğru gittim.Kapıyı açınca karşımda kocaman ayı ve Demir vardı.Bu manzara çok komik ve güzel görünüyordu.
Hoşgeldin aşkım nasılsın?
Saol canım iyiyim bu senin için
Çok teşekkürler aşkım yaa ne gerek vardı şimdi?
Sen en iyi hediyyelere layiksin aşkım dedi ve dudağıma yapıştı.Zor ayrıldım valla😊😉
Aşkım hadi çıkalım..
Tamam meleyim..
Arabaya doğru gittik ve kapıyı açıp oturmamı işaret etti.Yerimize geçdikten sonra arabayı çalıştırdı.Biraz gittikten sonra bir parkın önünde durduk.Arabadan indikten sonra biraz yürüdük.Ve karşımızda istediyimiz lunapark aletleri vardı.
Aşkıımm!Hadi şunlara binelim noolurr😇
Tamam canım hadi binelim.
Nerdeyse tüm aletlere binmiştik.Çocuklar gibi eyleniyorduk. Eylenmemiz bittikten sonra bir bankda oturup sohbet ettik.Hava kararmaya ve soğumaya başlamıştı.Kalkmaya karar verdik.Arabaya doğru giderken Demir durdu.
Noldu Demir?Neden durduk?
Bir dakika canım hemen geliyorum.
Tamam ama geç kalma.
Tamam sen beni burda bekle dedi ve bir çiçekci dükanına girdi.
Canım yaaa bana çiçek alıcak.Romantik pandam benim😍😀Onu beklerken birden başım döndü.Kendime hakim olamadım ve yere çakıldım.
Demirin ağzından...
Çiçeklerin parsını verip çıktım.Gördüyüm manzara beni benden aldı.
Deniizzzzzzzzz diyerek bağırdım ve elimdeki çiçekleri yere atıp ona doğru koşmaya başladım.
Denizz!Deniz!Meleyim lütfen aç gözlerini.Göz yaşlarım durmuyordu.Hemen Denizi kucağıma alıp arabaya koydum ve kendim de arabaya binip son suratla hastaneye gittim.Vardığımızda hızlıca inip arabadan Denizi kucağıma alıp hasyaneye girdim.
Yardım edin!!Ya yardım eden kimse yokmu?
Sesime 2hemşire ve 3doktor geldi.Denizi kucağımdan alıp sedyeye koydular ve ameliyyat odasına götürdüler.Bense yere yığılıp ağlıyordum.
Dayan güzelim dayan!!Asla ölmene izin vermicem.
Aradan yarım saat geçdi.Ve ameliyyat odasından doktor çıktı ve bana doğru yürüdü.
Noldu doktor?İyileştimi meleyim?
........
Yaa Doktor Allah aşkına susma nolur cevap ver bana.Başınız sağolsun Demir bey.Hastayı kurtaramadık.Zaten ameliyyata başladıktan 15dakika sonra hayatını kaybetti ama biz yine de umut için ameliyyata devam ettik ama maalesef olmadı.
Duyduğum ses beni öldürmüştü.O ölmüştü.Hayatta yoktu.Yanımda yoktu.Bir daha onu göremiyicem.Onu öpemiyicem.O güzel saçlarına bakamayıp,gözlerindeki parlaklığı göremiyicektim.O yoksa ben de yokum.O öldüyse ben de ölürüm dedim ve koşarak arabaya doğru gittim bagajda gizli yerde sakladığım tabancamı alıp hastaneye gittim.Meleyi morga götürmüştüler.Son bir kez onu görmek için izin aldım doktordan.Neyse ki 5dakika müsade etti.Ben yine ağlamaya başlamıştım.İçeri girer-girmez yüzündeki örtüyü kaldırdım.Aman Allahım!Gördüyüm manzara benim için ölümden beterdi.Ağlamam daha da arttı.Pamuk gibi olan yüzü buz gibi,kiraz dudakları da mor renk olmuştu.Son bir kez saçına yaklaştım ve kokusunu içime çektim.
Sensiz hayat bana ölüm.Sen yoksan ben de yokum bu hayatta dedim ve tabancayı kafama dayadım.
"Seni hayatımın sonuna kadar sevdim Deniz"dedim ve tetiyi çektim.......
Merhabalar arkadaşlar nasıl buldunuz yeni bölümü?Maalesef bu son bölümdü.Devam etmeyi çok isterdim ama maalum okulların açılmasına az bir zaman kaldı.Oyüzden artık hikaye yazmayı düşünmüyorum.
Beni takip etmeyi ve tabiki de oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin.İnşAllah beyenirsiniz.Hoşcakalın😊😘😊