6. "Dobrou noc Justin"

458 20 3
                                    

Bylo to úplně úžasné. Všude byli lupeny růží,svíčky do tvaru srdce, Prostě romantická večeře. "T-to všechno ty sám?" vykoktala jsem ze sebe. " Kdo jiný by to měl dělat Shawty?" usmál se na mě a někam odešel. 

Po chvilce přišel s dvěma  flaškama vína. "Bílé nebo červené?".. "Červené" odpověděla jsem a usmála jsem se.

Celou noc jsme si povídali historky,vtipy,popíjeli jsme a jedli jsme."Justin,už jsem unavená,chci spát"řekla jsem unaveně. "Tak dobře,půjdu taky,už jsem unavený" šli jsme nahoru do jeho pokoje "Jdu se ještě osprchovat" .. "A můžu s tebou?" zeptal se a udělal psí oči. "NE!" zakřičela jsem a pak se zasmála.Napustila jsem si vanu a relaxovala jsem.

Po chvilce mi Justin zaklepal na dveře a ptal se mě jestli ještě žiju,protože jsem tam dlouho,a abych se neutopila.Já jsem se jen zasmála a vyšla jsem z vany.Obmotala jsem si kolem sebe ručník,který mi Justin dal a pomalu jsem vyšla ven z koupelny. "Justin nemam tu žádné věci" řekla jsem. "Ou,počkej něco ti přinesu" šel ke skříni a vytáhl z něho nějaké tričko a jeho boxerky.Už mi podával oblečení,ale potom si ho dal za záda."Můžeš zůstat i takhle" prohlédl si mě od hlavy až po paty. "BIEBER!Okamžitě mi dej to oblečení!"snažila jsem se být vážná."A co za to?" zeptal se mě a nadzvihl obočí.Já jsem si dala prst na bradu a dělala,že přemýšlím."Co chceš?"..jenom našpulil rty na náznak,aby jsem mu dala pusu (pozn.aut. Píšu to jak pro blbce :DDD) ..udělala jsem k němu krok a přibližovala jsem se k němu obličeje.Koukla jsem se mu do jeho oříškových očí,které byly plné touhy,lásky a nedočkavosti. Já jsem se sama pro sebe zasmála a na ústa jsem mu přiložila dlaň a rozesmála jsem se. On jen zafňukal.

Po dlouhém přesvědčování  mi podal věci a šla jsem se do koupelny převlíct.Bylo mi divné di oblékat boxerky,tak ale co už nadělam.

Z pohledu Justina:

Asi jsem se do ní opravdu zamiloval..jak vypadala v těch šatech a pak v tom ručníku... byla tak sexy..úplně AAAAAAH... Pujčil jsem jí nějaké oblečení a šel jsem si lehnout.Dělal jsem,že spím,a když se otevřeli dveře od koupelny tak jsem se na ní nenápadně podíval.Měl jsem co dělat,abych se nekousnul do rtu a nepřetáhl jí na místě.Zavřel jsem to oko úplně a pořád dělal,že spal.Pak jsem slyšel kroky ke mě a cítil její dech na mé pokožce. "Justine,spíš?"zeptala se mě medolickým hlasem.Ani jsem se nepohnul.Pak jsem cítil její rty na mé tváři a pak kousek od mé pusy.Už jsem to nevydržel a otočil nás tak,že jsem byl nad ní a podepíral se rukou,abych jí nezalehl.Začal jsem jí líbat na krku a pak jsem se vrátil zpátky a vášnivě jí líbal na rtech. Spolupracovala a já jsem se jí  na rtech lyšácky usmál.Chtěl jsem jí hned teď,ale to by to nebylo ono,kdyby nás někdo nepřerušil.Zazvonil mi mobil,ale já jsem to ignoroval.Pořád zvonil a pak se ode mě Kelsey odtrhla "Zvedni to" byla naštvaná.. "Nechci!" odseknul jsem. "Justine..".. vzal jsem si mobil a bez toho abzch se koukl na obrazovku jsem si dal mobil k uchu "Kterej kokot zase ruší?!" vyštěkl jsem 

"Hou houu.. chlape jsi nějakej podrážděnej..jenom chci vědět kde jsi..Scoot tě hledá" Fredo -.-

"Nevim proč vás furt zajímá kde jsem! Jsem s  Jasmine u mě doma a vy bydlíte o dvě ulice dál tak nevim proč mě kurva sháníte!" cítil jsem jak  mi Jasmine položila ruku na rameno,aby mě uklidnila. Nevím jak to dokázala,ale pod jejím dotekem jsem se uvolnil. "Kdo to je" zašeptala mi téměř neslyšně. "Fredo..prej mě Scooter shání" usmál jsem se na ní a ona mi úsměv opětovala. "Tak co jste chtěli tak důležitýho,když mi kazíte večer s Kelsey." .. "Ouu takže ty už s ní něco máš?" Jasmine se zasmála ..asi to slyšela.. "Noo jasně ojíždim jí tady " dostal jsem výbuch smíchu a Jasmine mě praštila do ramene. "Sis to dosral kámo" řekla Jasmine a zase mě bouchla "Auuu a to bylo za co?" dělal jsem,že mě to bolí a ruku jsem si dal na hruď "To bolelo" odul jsem ret "Nebuď děckooo".. Najednou si Fredo zakašlal "Oh sorry já na tebe zapoměl kámo" .. "Se ti nedivim Bieber" zasmál se. "Hele,když  po mě nic nechcete tak já jdu,čau" nenechal jsem to doříct a zavěsil jsem.

Nahl jsem se ke Jasmine..

Z pohledu Jasmine:

Nahl se ke mě a zašeptal mi do ucha "Táák,kde jsme to zkončili?"..zasmála jsem se. "Jdeme spát Bieber" Odtlačila jsem ho od sebe a lehla jsem si zády k němu "Se ti nějak zalíbilo moje příjmení,viď? No jo ja jsem celý dokonalý" řekl a zasmál se .. "Narcis" zasmála jsem se.Justin přesemě hodil ruku a přitáhl si mě k sobě. "Dobrou noc Jasmine" .. "Dobrou noc Justin"

 S úsměvem na tváři jsem usnula

Doufam,ze se vam tahle cast libila..jestli ano tak jako vzdycky Vas poprosim o vote a komentar..

Beliebers LifeKde žijí příběhy. Začni objevovat