1.Rész-Indulás

616 36 2
                                    

Augusztus 2-a van és holnal kezdődik az egészhónapos tábor amit az iskola szervez. Már mindent bepakoltam és fekvéshez készülődtem,amikor egy furcsa árnyat pillantottam meg az ablakomnál. Olyasvalami volt mint egy aprócska gyík de amint közelebb léptem hozzá egyszerűen eltűnt. Így hát nem is foglalkoztam vele többet csak leoltottam a lámpámat és bebújtam a jó meleg ágyamba.

Reggel anya ébresztett olyan 6 óra körül ugyanis 7 órakor indul a busz a kirándulás helyszínére. Gyorsan kipattantam az ágyamból és elmentem tusolni,majd kisminkeltem magam. (Szempillaspirál,korrektor) Ehután elmentem reggilizni. Gabonapelyhet ettem és egy almát.

Ez mind fél óra alatt megvoltezért még volt még időm átnézni a bőröndömet és még kipótolni a telofonomma a töltőmmel és a szendvicsekkel.
Gyorsan eltelt az idő ezért indulnom kellett.

Az iskola előtt már rengeteg gyerek várt arra hogy a busz megérkezzen. Ekkor egy lány sétált el mellettem és majdnem feldöntött. Két másik lány volt mellette,mögötte pedig egy magas öltönyös férfi hozta az óriási pink bőröndjeit.

A ,,Plázacica" akit azthiszem Stellának hívtak,ha jól értettem. Szóval Stelala megérkezése után pár percel a busz is oda ért. Ekkor minden gyerek lerohamozta a buszt hogy minél jobb hejet szerezzenek maguknak. Nekem hátul jutott hej. Legalább távol Stellatol.

Mivel az út elég hosszú volt(4 és fél óra) ezért elkezdtem olvasni egy könyvet.

Egész úzon furcsa érzésem volt. Mintha valaki követne minket vagy talán engem.

A SárkánylányWo Geschichten leben. Entdecke jetzt