5.Rész-Sárkánylány

662 29 0
                                    

Mind a ketten világítottunk, majd az egész testemet melegség töltôtte el. Éreztem ahogy a hátamból szárnyak nōnek és a bōrömön apró pikkelyek jelennek meg.  Lassan felemelkedtem és hagytam hogy az egész testemet átjàrja a melegség, majd amikor kinyitottam a szemem már nem ragyogtam, de még mindig a levegōben voltam.  Hátra néztem és hatalmas fekete és piros szárnyakat pillantottam meg.  Akkorák voltak mint én külön, külön. A testem nagy részét halványpiros pikkelyek borították. Észrevettem hogy a hátam végétōl egészen a talpamig egy hosszú pikkelyes farok húzódik.  A ruhám vörös volt, de cipōm nem volt. Próbáltam leereszkedni ezért lelassítottam a szárny csapkodással és ezáltal ereszkedni kezdtem. Amint földet értem kicsit behajlítottam a lábam így nem estem el.
Huh! Eddig könnyen megy. Léptem párat, de rögtön el is estem.
-Áuu! Ez fájt.-mondtam majd felálltam és megpróbáltam újra. Pár esés után rájöttem hogy egyensúlyoznom kell a farkammal.
-Nah ez is megvan. Próbáljunk meg felszállni!-mondtam magamnak majd elkezdtem csapkodni a szárnyammal. Lassan fölemelkedtem, de nem bírtam egy helyben megállni ezért abbahagytam a csapkodást. Ekkor zuhanni kezdtem, idōbenz kaptam és újra csapkodtam. Egy faágba kapaszkodtam hogy ne repüljek, így volt lehetōségem gyakorolni. Idōvel rájöttem hogy ehez is a farkamat kell használnom. Csak belejövök! Ekkor beghallottam Flórát ahogy a nevemet kiáltja.
-Mayaaaa!!!
Gyorsan leereszkedtem a földre és azon tūnōdtem hogy hogyan változzak vissza, mert hát ahogy Sarah a sárkány mondta nem láthat meg senki. Így hát törni kezdtem a fejem, de semmi nem jutott eszembe. Ekkor lépteket hallottam közelrōl. Nagyon megijedtem.
-Úristen! Most mi lesz velem.-suttigtam. Egyszercsak minden elsötétült és éreztem ahogy a földre zuhanok. Utoljára egy arcot láttam és éreztem ahogy a kezét a hátamra teszi és felültet.

Remélem tetszett az új rész. 274 szavas lett és bocsi hogy most ilyen rövid, de így hatásosabb.  Nem találtam megfelelō képet ezért választottam ezt. Szavazzatok hogy a kövi rész annak a szemszögébōl legyen e aki megtalálta Mayát.

A SárkánylányDonde viven las historias. Descúbrelo ahora