(ROZDZIAŁ POPRAWIONY)
Karol, nie mogłaś sobie znaleźć lepszego dnia do spania ?! Dziś nie mogę się spóźnić, jest pierwszy dzień ! -Mówię biegnąc do studia nagrań.
Biegnę i Biegnę gdy wpadam na chłopaka. Czy był przystojny ? Tak. Miał piękne brązowe oczy, w odcieniu mlecznej czejokady i burzę loków na głowie..
- Przepraszam cię
- Nic się nie stało. A gdzie tak piękna dziewczyna biegnie ?
- Dziękuję, emmm no... Ja Biegnę grać film. Bo wiesz, jest pierwszy dzień i nie wypada się spóźnić ! (Ciocia Karol dobra rada 😉)
-A mogę wiedzieć, jak się nazywa ten ten twój film ?
-Słuchaj... Po pierwsze i tak go nie znasz, po drugie nie znam cię, pp trzecie Soy Luna.-Chciałam już odejść gdy brunet złapał mnie za rękę...
- Widzisz dobrze się składa , ja też tam idę. Jestem Roggero a ty ?
- Karol , no choć już bo będziemy obojga spóźnieni !
-Okej.Roggero
Nie rozumiem czemu ta dziewczyna się tak śpieszy..Przecież mamy jeszcze pół godziny .
Ale muszę przyznać jest bardzo ładna ! Piękne niebieskie oczy, w których zobaczyłem moje ukochane, włoskie morze.. Chudziutka sylwetka i długie brązowe włosy.Gdy dotarliśmy na plan byli już wszyscy , na początku Jack, powiedział wszystkim kim będą w serialu. Ja jestem Matteo, podobno jest najpopularniejszym chłopakiem w szkole, a zarazem najprzystojniejszym. Po oglądaniu naszych ról, zaprowadził nas do garderób.
- Ana, Chiara i Carolina macie razem garderobę proszę oto klucz.
- Michael , Lionel i Gaston proszę klucz
- Jorge i Agustin proszę oto klucze
- Valentina , Katja i Malena proszę klucz
- I nasi główni bohaterowie
Karol i Roggero proszę to wasze klucze...
-Rozpakujcie się i zapoznaj cie się a za 2 godziny zaczynamy kręcić pierwsze odcinki.Karol
-Czyli jesteśmy głównymi bohaterami?
-Na to wygląda... Cieszysz się ?
- Bardzo ! A teraz może się Rozpakujemy bo nie zdążymy !
-Masz rację.Roggero
Ale ona jest cudowna... Tak ślicznie wygląda . I jest taka urocza, jak aniołek 😇 Dobra może ja też zacznę się rozpakowywać..Po 1 godzinie byłem rozpakowany, a Karol była w połowie.. Zawsze chyba będę się zastanawiać, czy kobiety biorą więcej rzeczy, czy są takie wolne... Po chwili patrzenia na brunetkę, zobaczyłem że nie może dosięgnąć do szafeczki nad zlewem, ja jako ten Dżentelmen... Musiałem uratować niewiastę z opresji ! Podniosłem ją lekko, tak że była równo twarzą do szafki. A z resztą rzeczy jej pomogłem.
Karol
Gdy próbowała dosięgnąć do wysokiej półki, usłyszałam za sobą śmiech Roggero. Ja nic sobie z tego nie robiłam i próbowałam dalej.. Gdy Roggero mi pomógł, podziękowała mu i zabraliśmy się za resztę rzeczy z mojej walizki, po 30 minutach wszystko już było rozpakowane. Z wycieńczenia opadłam na łóżko a Roggero usiadł na swoje..
-Karol ? Może poznajmy się lepiej jak mamy jeszcze z dwa lata współpracy ze sobą ? Zadamy sobie po kilka pytań ok ?
-Dobry pomysł !
-To ja pierwszy. Jaki jest Twój ulubiony kolor ?
-Różowy i żółty. A jakie jest twoje ulubione danie ?
- Pizza. Ale ogólnie jestem Włochem i uwielbiam jeść ! A ty skąd pochodzisz ?
-Ja jestem z Meksyku , urodziłam się tam i tam byłam wychowana.
-Aha. To pewnie się cieszysz że odwiedzimy Meksyk ?
-Serio ? Skąd wiesz ? Mów !-Powiedziałam na jednym wdechu.
-Będziemy tam kręcić sceny z 2 pierwszyh odcinków. Nie mówili ci ?
-Nie..
W tym momencie wszedł Agustin, znany jako "Gaston Perida" przyjaciel Matteo w serialu. Powiedział że mamy już iść na plan..
Całą trójką poszliśmy do makijażystki.🎭🎤🎭🎤🎭🎤🎭🎤🎭🎤🎭🎤🎭🎤🎭
Bardzo dziękuję za przeczytanie pierwszej części Roggarol-PoznanieNaPlanie. W następnej części będą już lecieć do Meksyku. Co się tam wydarzy ? Sama nie wiem 😁
Dozobaczenia w kolejnej części !!!Dasz ☆ lub kom ? To motywuje !
CZYTASZ
Ruggarol
FanficKarol i Roggero spotykają się na planie, filmowym nowego serialu Soy Luna. Mają tam odegrać główne role, lecz nikt nie przewidział, że ich życie zmieni się o 180 stopni oraz będzie się toczyć jak w serialu.... Dziękuję za ponad 1.000k wyświetleń !