(ROZDZIAŁ POPRAWIONY)
Poszliśmy do makijażystki.
Gdy weszliśmy, wszyscy byli już gotowi oprócz mnie i Roggero.Makijażystka zrobiła mi lekki makijaż i pomalowała mi paznokcie na przemian żółty-różowy . Mi to pasowało bo te kolory bardzo lubię. Jak wyschły mi paznokcie, przyszła do mnie pani Kaila która dała mi ubrania mojej bohaterki. Gdy wyszłam, zaczeliśmy kręcić sceny z drugiego odcinka, najpierw nagraliśmy mój sen przyznam robiło to wrażenie jak obsada bardzo się starała.. Potem pierwsze spotkanie naszego króla toru i Luny.
Po skończonym nagrywaniu które zajeło nam 6 godzin scenarzysta oznajmił nam że :
- Jesteście naprawde świetni !! Na dziś to koniec ! Dla *Wyczytuje z Listy* Karol, Roggero, Valentiny, Michael'a jeszcze nie koniec dzisiejszego dnia. Ponieważ jedziecie do Cancun nagrywać sceny do odcinka. Wrócimy jutro wieczorem, więc radze się spakować w małe torby i stawić się przy wejściu o 20 . Dowidzenia wszystkim !-Powiedział z uśmiechem
Roggero
Poszliśmy z Karol do naszego "pokoju", odrazu gdy weszliśmy zaczeliśmy się pakować. Ale nie dość że dopiero co skończyliśmy prace, to już mamy nową ! I zamiast mieć jakiś dzień na odpoczynek, to oni każą nam w pół godziny się spakować i spróbować przy tym nie zasnąć ! No ale, to jest wyzwanie.Ja uwielbiam wyzwania ! Moje myśli przerwała mi Karol.
- Ehhh , dopiero co się rozpakowaliśmy , oni już nam każą się pakować.-Mówi.
Doskonale ją rozumiem.Karol
O 19.58 byliśmy przed budynkiem gdzie kręciliśmy serial , nasze zdziwienie było wielkie gdy przyszliśmy pierwsi...
-Widzisz chociaż raz się nie spuźniliśmy 😸
- RAZ się spuźniliśmy,RAZ a ty musisz mi to wypominać ! I tak już się spóźnić nie będziemy..
-Nie byłabym tego taka pewna... Musisz jeszcze coś o mnie wiedzieć.
Jestem Karol Sevilla uwielbiam spać, to jest piękniejsze od Lamorożca przebranego za Szczeniaczka !
-Aha...
-Przepraszamy za spóźnienie !- Powiedzieli razem Valentina i Michael.
-Dobrze choćmy do auta . -Powiedział oznajmiająco Jack.Jechaliśmy 20 minut n lotnisko.Ale w dobrym towarzystwie wydawało to się jak 5 ! Całą drogę przegadaliśmy.. Samochód zatrzymał się tuż przed lotniskiem, Michaela otworzył mi drzwi, a ja wyszłam z pojazdu który już odjechał. Poszliśmy do przeszklonego budynku i czekaliśmy na nasz samolot. Nie musieliśmy czekać na niego długo , jak weszliśmy samolot przyleciał ! Ja nadal w to nie dowierzam i razem z Roggero uważamy że to "Magia obcych, któzi chcą już obejrzeć pierwszy odcinek soy luny. " Po odprawianiu bagaży podreptaliśmy do samolotu.
Po kilku minutach byliśmy w locie, i chyba każdy z naszej załogi miał już dosyć wrażeń z tego dnia i byli na tyle zmęczeni że poszli spać...🎭🎤🎭🎤🎭🎤🎭🎤🎭🎤🎭🎤🎭🎤🎭
Hejcia ! Miało być jutro lecz jest dzisiaj .. Bardzo się ciesze z waszej aktywności i chce powiedzieć że piszę to teraz na telefonie więc przepraszam za wszelkie błędy ortograficzne ^-^-☆ Papa 😍
Dasz ☆ lub kom ? To bardzo motywuje !!!
CZYTASZ
Ruggarol
FanficKarol i Roggero spotykają się na planie, filmowym nowego serialu Soy Luna. Mają tam odegrać główne role, lecz nikt nie przewidział, że ich życie zmieni się o 180 stopni oraz będzie się toczyć jak w serialu.... Dziękuję za ponad 1.000k wyświetleń !