Bemutatkozás.
Allyson McCartney-nak hívnak.
16 éves vagyok. A szüleim már régen meghaltak. Így nevelőszülőkhöz kerültem. Nagyon kedvesek és megértőek voltak már a legelső pillanattól fogva. Most egy kis városban élünk zalaegerszegen.
A legjobb barátommal vagyok szinte egésznap az ő neve Cameron. Mindenki azt mondja, hogy fiú es lány baratsag nincsen, pedig van itt van rá az élő példa. Nagyon sokat hülyéskedünk. Nem tudom mi lene velem nélküle. Ma is vele voltam. Pont egy parkban sétáltunk, amikor megszólalt a telefonom. Az anyukám volt az. Felvettem
Me: szia anyu:)
Mom: Szia kicsim. Mikor jössz haza?
Me: Még nem tudom.. Miért?
Nagyon furcsállottam hogy ezt kérdezi mert álltalaban nem szokott ilyenért felhívni.
Mom: Mert apaddal szeretnénk neked valamit mondani. Szóval akkor mire várjunk haza?
El nem tudtam képzelni hogy mit akarnak mondani. Nagyon kiváncsi lettem.
Me: 2 óra múlva otthon leszek.
Mom: Rendben. Szia kicsim.
Me: Szia anyu...
Vajon mit akarhatnak mondani. Tudtommal mostanában nem csináltam semmi rosszat.
Vissza mentem a padhoz ahol Cameron ült.
-Miert hivott anyukad?
Kerdezte kivancsian
-Azt mondta hogy mondani akarnak valamit apuval.
De fogalmam sincsen hogy mit.
-Mi rosszat tettel Allyson? Nevetett eggyet..
Tudja hogy utanlom hogyha a teljes nevemen szólít.
-Semmit. És lenézöen rámosolyogtam...
-Jol van jol van nem kell ennyire komolyan venni. Mondta nagy kiskutya szemekkel nézve....
Eltelt már egy óra.
-Haza kellene már mennem. Szólaltam meg.
-Oké.. Haza kisérlek...
-jojo. És köszi. Öleltem meg..
Elindultunk. Sokat beszélgettünk a hazavezető úton. Ami nagyon nem ránk illett, mert mindig hülyéskedni szoktunk a hazavezető uton.
Megérkeztünk. Mondtam szomorúan. -Mi a baj? Kerdezte..
-Rossz előérzetem van... feleltem a kérdésre.
-Nyugi én mindig melletted leszek jóban rosszban. Ha kell ha nem.. még akkor is ha idegesitelek. -nevette el magát. És én is..
-szia-köszöntem el töle és ö is tőlem aztán megöleltük egymást..Remenlem tetszett... a vélemenyeteket pedig megköszönném.. jöhet hideg-meleg is.... :)
YOU ARE READING
Váratlan Változások és Szerelem
RomanceAllyson egy átlagos lány. Az élete unalmas, mindaddig amig egy kis városból New Yorkba költöznek szüleivel. Minden megváltozik. Minden új lesz a környezetében. Szerelem. Titkok. Képességek. Új emberek és még sok minden más..