Másnap reggel korán felkeltünk. Lementünk a konyhába reggelizni.
-Hogy aludtál a karjaimban hercegnőm?,-kérdezte fülig érő mosollyal.
-Hát elég jól. De többet vártam volna..
-Többet vártál volna?
Miért van az az érzésem, hogy Ez volt a legjobb éjszakád?-Talán mert tényleg ez volt az eddigi legjobb éjszakám....
Az ölébe húzott és megcsókolt....
Az ajtó felől hallatszódó kopogás zavarta meg csókunkat....Egyre hevesebben verte az ajtót az illető..
-Megyek már.,,-szinte orditva mondtam...Kinyitottam az ajtót.
Egy 30 év körüli nő állt ott.
-Allyson sürgősen beszélnünk kell.
Kérlek engedj be...
-Azt sem tudom hogy ki vagy és engedjelek be?
(Hirtelen hangokat hallottam, amik azt mondtak.....a szüleid meghaltak.... meg kell keresned az igazi szüleidet....nincs más választásod....különben ők is és te is meghalsz....)
Sikitottam......peti hirtelen odarohant és megölelt. A sikitásom olyan erős olt hogy az illetőnek elkezdett vérezni a füle...-Mit hallottál?,-kérdezte ijedten...
-Igaz hogy a szüleim meghaltak?
És ha nem keresem meg a valódi szüleimet ők is és én is meghalok?,- zokogva kérdeztem...(eddig ugy tudtam hogy a szüleim az igazi szüleim meghaltak. De még sem akkor miért nem ők neveltek, miért dobtak el???,- minden kérdés felmerült bennem)-Erőssebb vagy mint azt én gondoltam, de ez jól fog jönni nekünk....
Én még mindig zokogtam...
-Nem lehetne később megbeszélni? Nem látja hogy annyira zokog mindjárt rosszul lesz?,-kérdezte védelmezően Peti...
Megcsókolt és a csókja megnyugtatott... mindig tudja hogyan nyugtasson meg...
Amikor lenyugodtam...megkértem az illetőt hogy meséljen el mindent..
Bele is kezdett...
Én a nagynénéd vagyok a vérszerinti apukád oldaláról és Kate a nevem..
A szüleid nagyon szerettek téged. Nem akartak másnak adni de ugy látták hogy neked ez lesz a legjobb. Azt akarták hogy normálisan nőjél fel. Ezért egy olyan családnak adtak akiben megbiztak és tudták hogy vigyázni fognak rád. Igy is lett. De tegnap azzal kerstek fel hogy megjelen az ő vérszerinti fiuk is aki téged keresett. Neked nem szóltak róla. amugy ez a fiu Peter volt. (Peter sápadtan nézte Katet én az ölébeültem és megpusziltam amitől egy picit megnyugodott). Neked pedig képességeid vannak. Én pedig azért vagyok itt hogy kiképezzelek és megtaláljuk a szüleidet...-És engem miért adtak másnak a szüleim? ,-kérdezte az én mindenem
-Mert ha nem adtak volna másnak te már nem élnél. És kellene a te segítséged is Allyson kiképzéséhez.
-Bármit megtennék az én hercegnőm kedvéért..,-olyan aranyos még ilyenkor is rám gondol..
-Reméltem hogy ezt mondod,-szólalt meg a nagynéném elrontva a pillanatot.......
- és még arra lennék kiváncsi hogy miért kell Peternek a segitsége?,-kérdeztem kiváncsian.
-Mert csak iránta érzel olyan erős szerelmet, ami erősit téged....
és neki is van egy adottsága, amire még rá kell jönnünk hogy mi....,-válaszolt a kérdésemre-Milyen képességeim vannak?,-kérdeztem kiváncsian...
-A sikitásoddal másoknak fájdalmat, kint vagy akár halált is okozhatsz. Az elméddel tudod mozgatni a térgyakat. A kezeddel áramot tudsz másokba vezetni és végül tudsz másoknak a gondolatai közt olvasni...
Két nap mulva kezdjük a kiképzésedet. És a sulibó kiiratkozol...Köpni nyelni nem tudtam amikor azt mondta hogy kiiratkozom a suliból.
-Én nem akarok kiiratkozni a suliból. Persze nem a kedvencem a suli de azért nem akarok kiiratkozni...-Nincsen más választásod kiiratkozol és kész nincs vita....,-esküszöm mintha anyámat láttam volna...
-Nem te mondod meg hogy mit csináljak akkor is fogok suliba járni ha te mérgedben felrobbansz,-orditottam rá...
Megakart ütni.
a tekintetemmel elképzeltem hogy nem tud mozogni és az energiámmal ugy arébb löktem hogy a falhoz löködött,-és nem nem értem hozzá.Nagyon meglepődtem.. És felfutottam a szobámba. Peter pedig utánam futott megnyugtatni......
YOU ARE READING
Váratlan Változások és Szerelem
RomanceAllyson egy átlagos lány. Az élete unalmas, mindaddig amig egy kis városból New Yorkba költöznek szüleivel. Minden megváltozik. Minden új lesz a környezetében. Szerelem. Titkok. Képességek. Új emberek és még sok minden más..